SKAMLØSE BLOGGERE

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

 

T S H I R T   N E L L Y ,    H E R

T I G H T S     H E R

B O O T S   N E L L Y ,    H E R 

 

Dagens outfit fra denne damen! Skamløs som jeg (vi) er, møttes jeg og Erica etter morgenforelesningene og shootet i parkeringshuset. PÅ SKOLEN. Hahahhaa. Faen det var direkte flaut, men sånn blirre når du prøver å være student og blogger samtidig, haha. Men ble ikke bildene bra!?

Innlegget forsetter nedover, haha <3

 

Akkurat nå springer jeg rundt som en duracellkaning for å prøve å ikke sovne. Jeg har fått gjort massevis i hele dag, blandt annet kjøpt ferdig nødvendigheter til badet som jeg driver og “pusser opp”. Haha jeg vil jo pusse opp skikkelig en dag, men det må jeg spare mer til. Innen den tid har jeg byttet ut håndduker, badematter og dilldall slik at alt er i sort og gull, og herregud så mye forskjell slike småting kan gjøre! Jeg venter bare på zebra-badematten min så skal jeg vise dere resultatet <3

Nå må jeg sette i gang med å redigere podcast, svare på mails og jobbe litt videre. Jeg kjenner jeg nyter å være i starten av et skolesemester, uten noe skolearbeid hengende over skuldrene som må gjøres. Er såååå digg å ha ettermiddagen “fri”!! Håper alle har en fin dag videre!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg