SKITN PÅ SEMINAR

Yoyoyo! Da var man jaggu kommet halvveis i ny uke, og det har stått “blogg” på to-do-lista mi siden før helgen. Men det har faktisk vært litt travelt til meg denne uken, meeen nå sitter jeg her og fikk både tiden og ånden over meg, så tenkte å fortelle litt om forrige uke da jeg var på 900.000 hytteturer!

Heeehe. Jeg reiste jo til Skeikampen forrige helg for å ha en chill helg med noen venninner, hvor det ble *forsøk på* ski, matlaging, trening og bare avslapping egentlig. Så bar det hjem igjen i èn dag, før det var tid for ny hyttetur, da med Erica! Vi hadde fått lånt en hytte på Hitra, som vi kjørte til litt utpå tirsdagen, og kom frem aaakkurat til en nyyydelig solnedgang. Herlighet så fint vi hadde det! Det ble både business and pleasure, nesten mest business, da det ble et slags Skitshowet-seminar som gikk av staben, med både innspillinger av pod og andre ting. Så det var både superhygg og produktivt!

En liten øl i solnedgangen før vi gikk inn og poddet litt

Poddings

Før det igjen var tid for litt middag

Dagen etterpå hadde vi faktisk ute-podd! Det var en first, men funket egentlig bare superbra det siden det var vindstille. Og ikke minst NICE å sitte ute i sola å podde!?

Gikk oss noen fiiine turer

Med disse to

Også enda en nydelig solnedgang da! Herlighet så heldige vi var med været, det var faktisk som å sitte ute en *kald* sommernatt

Takk for oss Hitra

Ellers var det da å ture hjemover, pakke om sekken, før det dagen etter var tid for enda en hyttetur som jeg var på i helgen! Hahaha. Jeg tar for meg det i morgen jeg, for nå skal jeg og Erica ut på nye eventyr til “Skiten tester”, denne gangen noe veldig … snedig, haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg