SKITSHOW OG BINGING

A N N O N S E :   A D L I N K S   J U N K Y A R D  O G  N E L L Y

Hei fra forelesning! Akkurat nå har jeg pause, og snart har jeg helg! Det er helt fantastisk å ha fri på fredager, haha. I morgen blir det jobbing, og ikke minst – podding! Jepp, nå skal vi endelig komme i gang med sesong 2 av Skitshowet, og jeg gleder meg! Er sjukt mange som har spurt når vi er tilbake, så for å svare på det – forhåpentligvis får vi ut episoden denne uken!

Ellers har jeg så voldsomt god tid om dagen. Jeg skjønner ingenting. For to dager siden så jeg TI (!!!!!!) episoder Vikings på èn dag. Det er 7,5 time. Samme dag hadde jeg vært i forelesning og trent, blogget og jobbet men hadde likevel tid til å binge en sesong serie. Har døgnet i 2019 fått flere timer eller? Jeg klager absolutt ikke, det hele er vel bare kontrasten fra hvor travelt jeg har hatt det de siste månedene med eksamensperiode, jul og reising. Nå starter neste forelesning, vi blogges!!

(NÅR DU INNSER AT ANSIKTET DITT OG HÅNDA DI KANSKJE IKKE ER HEEEELT SAMME FARGE….)


G E N S E R   C H E A P   M O N D A Y ,   H E R

H U S K  Å  B R U K E   K O D E N   ANNAIS   S Å   F Å R   D E R E  

1 5 %   P Å   H E L E   N E T T S I D E N   ( V E D   K J Ø P   O V E R   5 0 0 , – )

 

Ellers har jeg nettshoppet litt! Det ble godt å blandet – blandt annet favorittbeltet mitt som jeg mistet i Amsterdam, og noen nye varianter av mine favvo see-through heels. Jeg er suuuuperfornøyd med alt, håper alt er like fint når jeg får det – noen som vil se innkjøp da eller? <3


1 .   H E R   2 .   H E R   3 .   H E R   4 .   H E R 1 .   H E R   2 .   H E R   3 .   H E R   4 .   H E R  1 .   H E R   2 .   H E R   3 .   H E R   4 .   H E R 

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg