SKITSHOWETS JULEBORD 2021

A N N O N S E L E N K E   B I K   B O K

Yoyoyo! Jeg merker med en eneste gang at juleferien er i gang / nærmer seg voldsomt, for jeg tenkte nesten ikke på å skrive “god mandag”. Når jeg går inn i ferier finnes ikke navnet på de ulike dagene, noe som kanskje ikke er så rart når det plutselig dukker opp et julebord på en tirsdag og en julelunsj en torsdag. Uansett – helgen min var så gøy! Faktisk gøyere enn jeg har hatt det på lenge. Egentlig var jo helgen fylt opp med festligheter fra start til slutt, med to julebord. Begge to foregikk derimot på restaurant, i tillegg til at jeg prøver å begrense litt nærkontakter nå så jeg slipper å eventuelt havne i karantene på julaften. Men jeg og Erica bestemte oss likevel for å fullføre julebordet vårt, bare hjemme! Så da var det duket for Skitshowets julebord 2021 – mine eneste julebordet med “jobben” jeg ever har hatt hahahaha

Vi gjennomførte vårt nydelige tomannsjulebord før COVID også, så å gjenta suksessen skulle bare mangle. Unntatt at denne gangen ble det ikke noe “videre ut på byen”, men heller en helaften hjemme!

Vi bestemte oss for å lage noe veldig lettvint til mat, som også var noe begge kunne lage sammen! Da ble det sommerruller, ikke veldig juleaktig, men det blir vel mer enn nok av julemat på begge oss fremover heheee

K J O L E   B I K   B O K ,   H E R 

HUSK KODEN ANNAIS20 FOR 20% OFF NETTSIDEN

OG STREKKODEN NEDERST I BLOGGPOSTEN 

SOM GIR 20% OFF I FYSISK BUTIKK

 

Denne kjolen tok helt av på Intagram! Så utrolig koselig, for jeg elsker den virkelig selv også. Den ser så lyx ut, i tillegg til at den sitter som et smekkkk på kroppen – den stramme underdelen og løse overdelen er helt utrolig kledelig. Så ja, en jule/nyttårskjoleanbefaling!! Skoene er fra NA-KD og ørepynten er fra Glitter i fjor

Sukkerspinn og smellgodteri oppi champagneglassene

  

Hehheh når bildet egentlig var veldig fint men jeg har glemt at jeg *prøver* å være en classy dame som ikke flasher trusn til hele internettn

Alle disse bildene tilsier jo at det ble en rimelig stille og rolig affære, meeen det kan vi vel trygt si det ikke ble. Vi spilte inn en podcastepisode litt utpå kveldinga (fyyy fanken som jeg gruer meg til å høre den), danset og styret noe inn i satan hele kvelden, hadde kåringer av ulike slag, (eksempelvis “årets medarbeider” og “årets samarbeid”) og nei det var bare så sinnsykt gøy kveld. Det hele ble jo tatt ganske på sparket da vi egentlig hadde planlagt et helt annet type julebord sammen ute, så at vi klarte å holde det gående til klokken 5 på morgenen uten å ha planlagt noe særlig, er jo helt rått

På søndag hadde også jeg og kjæresten 8-årsdag, så det ble også en veldig fin dag – selv om den også pleier å bli tilbragt ute på resturant, haha. Vi spiste goood frokost, så på serie hele dagen, før vi bestilte oss take away pizza, drakk brus, så på enda mer serie, jeg fikk nyyydelige blomster og ja nei bare en perfekt feiring på en litt sliten dagen derpå, haha 

Hahhaa syyykt random at den strekkoden kom her nå men føler jeg må legge de nederst i innlegget så de ikke ødelegger resten av blogginnlegget. Men ja, denne viser dere bare i fysisk Bik Bok butikk så scanner de den og man får 20% off på kjøpene sine ♥ 

6 kommentarer
    1. Elsker kjolen! Kan jeg spørre hvilken str du har? Er nok litt mellom s og m, er den typ strechy i stoffet?

    2. Haha skulle gjort mye for å vært deltager eller bare flue på veggen på det julebordet 😍 Gleder meg til podddd

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg