SKITSHOWETS JULEBORD

I helgen var det duket for en av mine favoritthappenings, nemlig Skitshowets julebord! Det startet vi med for noen år siden, men i fjor i COVID tok det jo helt av da vi ble “tvingt” til å ha hjemmefest, haha. Der var vi ikke vanskelig å be gitt! Så i år tenkte vi kanskje å bevege oss ut på livet igjen, men dere kan jo gjette hvem som aldri kom seg ut av huset. Hahaha. Jeg vet ikke om jeg egentlig hadde forventet noe annet jeg, men koselig var det åpenbart!

I år bestemte vi oss for å gønne skikkelig julemat, så jeg lagde min favvvv: pinnekjøtt! Og det ble faktisk sjuuuukt godt!? Det løsnet aldri helt fra benet selv om jeg dampet det myyyye lengre enn det skulle, så da måtte jeg til slutt bare ta det, og slengte det i ovnen i en 20 minutters tid. Men det viste seg altså å bli heeelt perfekt om jeg skulle sagt det selv TAKK FOR MEG ingen spurte

Vi hadde også årets første gjest!

Etter middag, skravling og besøk av julenissen (tanteungene mine stilte mannsterke) hadde plutselig klokka blitt HALV TO. Vi startet julebordet klokken 6??? Hahaha. Men da måtte vi hive oss rundt å starte med kveldens *jobb* nemlig poddings! Men først skulle vi ha en aldri så liten drinkkonkurranse:

Min juledrink (med TRE spriter i wow den var ikke spess god), og Erica sin freshe sommerdrink

Sååå var det podding til klokka 3 på natta. Kjøret går

 

Min favorittkollega

Og hva gjelder podden er den det neste som står på “to do” lista mi, den skal jeg nemlig høre over nå, før den sikkert postes i morgen. Ha en nydelig onsdag videre!!

5 kommentarer
    1. Men hva er Skitshowet? Jeg føler ikke at jeg vet dette så jeg misser sikkert hele poenget. Imidlertid er jeg enig i at pinnekjøtt er “the shit” når det kommer til norsk julemat (men vanskelig å lage riktig). Så vi er i det minste på samme side i den saken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg