SKJØNNHETEN SJØL

ANNONSELENKE ROYAL DESIGN

NEiii jeg snakker ikke om meg selv … HEheheh !!! Jeg fortsetter på interiørkjøret, og tenkte vise noen flere bilder av by far den flotteste vasen jeg ever har hatt – denne her!:

VASE LOUISE ROE, HER

Har dere sett noe så nydelig?! Den er også enorm (finnes i flere størrelser tho, men jeg tok den største), som gjør at den er helt perfekt enten på pidestallen bak sofaen her hjemme, eller alene i en vinduskarm. Enn så lenge har jeg den i vinduskarmen, da jeg ikke har funnet heelt de riktige blomstene/kvistene å ha oppi for å ha den bak sofaen enda. Så det skal jeg se på etter sommeren! Blomsten jeg har oppi nå er falsk (som dere sikkert ser haha) og er fra Skeidar.

Den er jo ganske stiv i pris men den er så tung, tykk og eksklusiv i glasset at man kjenner det er sinnsyk kvalitet på den. Akkurat nå er den på 20% denne også (eller, når jeg skriver dette blogginnlegget er den i hvert fall det, jeg sitter enda på toget og blogger hahaha), så det hjelper jo på en god del.

HA EN FIIIN DAG VIDERE 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg