SKOLEPRAT

A N N O N S E   B I K   B O K

F O R   2 5 %   O F F   A L T   P Å   B I K   B O K  

B R U K   K O D E N

ANNAE25

K O D E N  E R  G Y L D I G  

I  È N  U K E

    

L U E  B I K   B O K ,    H E R 

K Å P E   I V Y R E V E L

T O P P   B I K   B O K ,    H E R 

 

Her har dere gårsdagens outfit, da tok jeg meg en pause fra _alt_ som hadde med skole å gjøre, selv om jeg sikkert ikke burde, haha. Jeg har jo to “eksamner” (den første i moren), men det er liksom ikke eksamen-eksamen, da karakteren ikke er tellende – så derfor har jeg mildt sagt stresset ned fra slik jeg har hatt eksamensperioder før om årene. Men det er likevel noe veldig nervepirrende med det, og den følelsen som ofte kommer snikende om at man “kunne lest mer” er så grusom. Men men, det er veldig deilig å ha en litt roligere desember enn tidligere år, også får det bare gå som det går. I dag derimot har jeg sittet med skole til nå, og skal snart dra på kickboxing. Nå ble det hella mye skoleprat her I’m so sorry

H A   E N   F I N   K V E L D   

 

9 kommentarer

Siste innlegg