SKOTIPS, SNACKTIPS, VOTTETIPS OG FILMTIPS

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y  ,  G L I T T E R

Hallais og god kveld! Dagen startet i kjent stil med å dra ut senga og rote rundt i halvsøvne (og halvblinde) etter mobilen til kjæresten min som faller under senga annenhver natt. For en utrolig kjip måte å starte dagen på egentlig, å kave etter en mobilalarm som går av i 7-8 draget under senga, haha. Siden jeg har smalest hender er det ofte jeg som må til pers også. Men det er en veldig effektiv måte å stå opp på, for det er liksom ikke bare å legge seg under dyna og sovne igjen. Så der dere – fikk dere svar på det ALLE har lurt på: Hvordan våknet egentlig Anna i dag

Jeg har hatt full forelesningsdag i dag, og bildet ovenfor er meg i en av pausene, haha. Ellers dro jeg faktisk på cafè og hadde øvinger halve dagen noe som var veldig deilig. Få på seg litt sminke, ordentlige klær, drikke kaffe, se på folk og ikke minst møte lesepartneren min for litt regning.

Nå har jeg akkurat kommet inn fra dagens tur, som endte i megselv som ble helt besatt av å kaste snøball. Herregud så lenge siden det er jeg har gjort det?! Gikk rundt og kastet snøball på stolper, blinker og …. vinduet til treningssenteret, hahaha. Barnet ! 

I går fant jeg ut noe jeg finner underlig tilfredsstillende: blokker hvor (nesten) alle lysene er skrudd på! I tillegg hadde alle vinduene litt forskjellige nyanser med lys, og det var bare så fint å se på hahaha. Ellers ble det også litt tømming av grønnsaker i form av snacks med dip – jeg har aldri prøvd selleristang med dip før, men det var faktisk veldig godt!

H A N S K E R   G L I T T E R ,   H E R

Jeg tenkte å komme med et lite vottetips! Jeg ble selv så utrolig positivt overrasket og ikke minst fornøyd, så da må jeg dele det med dere også. Disse vottene fikk jeg av Glitter i en liten julegave, og da jeg prøvde de på skjønte jeg at det er “hansker” inni votten?? Nå har jeg brukt de ute 3-4 ganger også, og de er et av de varmeste vottene jeg har om dagen (da Hestra-vottene mine er hjemme hos foreldrene mine at the moment). Så når jeg søkte de opp nå at de også er i ekte skinn, noe jeg heller ikke visste. Så ja, veldig fornøyd med disse!

Ellers shoppet jeg faktisk litt i sta! Jeg browset litt på nettet og fant ut at skoene jeg har hatt lyst på en goood stund endelig var kommet inn igjen. Så da klikket jeg meg de hjem, og tenkte å vise de her også, i tilfelle det er flere som har ventet på de:

S K O   N E W   B A L A N C E ,    H E R

Juhuuu! Nå skal jeg se på serie resten av kvelden. Og helt på tampen, et lite filmtips: Soul! Jeg så den på søndag, og elsket den. Så fantastisk fin den var, og var helt annerledes enn stort sett alt av både Disneyfilmer og film generelt. Ligger på Disney+!

H A   E N   F I N   K V E L D  

7 kommentarer
    1. Hei. Et lite spørsmål. Er det noen likheter med studiet du fullførte i fjor, og det du går nå? Er matten/regninga noe lik som den var på ditt forrige studie?

      Veldig koselig å lese bloggen din <3

      1. hallooo <3 nei det er veldig veldig veldig lite, vil si at nesten ingenting av likheter, haha!! på BI var det jo aldri "matte-matte", i form av kun teoretisk realfagsmatte, men mer "økonomi" om du skjønner? mens nå er det jo s-,t- og r-matte + fysikk, så det er noe helt annet <3 på både godt og vondt, hahha!!!

        og tuuusen takk, det blir jeg superglad av å høre <3

      1. hmm, jeg har egnentlig vist det meste her og der, en gryte fra Le Creuset + ulike glass (som jeg allerede har noen av) +++ <3 så det er kankskje ikke sånn suuperspennende å vise hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg