SKRAVLA GÅR

A N N O N S E L E N K E  N E L  L Y

Wow, er virkelig helgen over igjen?! Det er snedig ass, at man (eller bare jeg??) hver _enda_ uke blir like glad når det er fredag, og like overrasket og nedfor når det igjen er søndag. Neida, jeg er egentlig ikke så nedfor i dag – jeg har nytt helge, og nå som det er førjul med adventskalender, juletre og stearinlys til å holde meg med selskap på morgenforelesningene er det litt bedre å stå opp. Men det er sjangsespill med de mandagene ass – plutselig går det knirkefritt og man bare nailer verden, eller, som det oftest går: litt trått. Det var så gøy da en leser kommenterte for noen uker siden at hun følte mine mandager “alltid er så utrolig mandags-aktige” – noe som er FACTS hahahaa. Det er liksom alltid noe

I helgen har jeg tatt det lungt – jeg har trent, spist god mat, hjulpet en venninne med oppussing, og sett massemasesmasse på serie. Det er faktisk planen for i kveld også, men først skal jeg få unnagjort noe jobb. Akkurat nå ser jeg på The Crown – jeg er seeeiiint ute, men er veldig fornøyd med det akkurat nå – for jeg har maaaange sesonger og episoder i vente, hehe.

Her kommer noen bilder fra gårsdagen, da jeg var ute og konsumerte min ukentlige ham and olives-pizza:

V E S K E   N U N O O ,    H E R

Bare verdens fineste veske jeg var så heldig å få tilsendt – hadde egentlig ønsket meg den i julegave!! Elllslsssker det beige skinnet og gulldetaljene

 

T S H I R T   N E L L Y ,    H E R

Jeg er obv i en periode hvor jeg er lei av maskara – jeg elsker å ha det på meg, men så mye karantene/lockdown/innetid 2020 har gitt, har liksom maskara nesten kun blitt for spesielle anledninger, haha. Også er det såå deilig å slippe å fjerne det når sminken skal av på slutten av dagen, hahaha! Ok hvem spurte egentlig men da vet dere det takk for meg

 

Herre-guuri som skravla gikk på meg i dag. Jeg hadde egentlig tenkt å blogge både i går og på fredag men glemte det jaggu bort, og når jeg ser på hvor mye forskjellig tull jeg klarer å lire av meg i dette innlegget, er det åpenbart at jeg må begynne å huske å blogge hver dag igjen, ahhaaha!!

14 kommentarer
      1. jooo det har jeg! men den er ikke like intens i år, siden jeg “kun” har to, også er ikke karakterende gjeldene – så det er kun karakteren jeg får til sommeren som teller <3 sååå ja jeg valgte å chille den liittt mer enn de tidligere årene!

    1. Jeg var også på Una i går og angrer fortsatt på at jeg ikke valgte din ham and olives over den servitøren anbefalte:( Hilsen svak sjel som ville glede servitøren med å velge hans favoritt

        1. Ventricina! Heldigvis glad i løk da den smakte mye mere av løk enn salamien, og litt spicy. Absolutt god, men ikke den beste jeg har smakt. LOVER å velge den neste gang, haha <3 Dro forresten på Una etter å ha lest Trondheimstips-innlegget ditt, det var virkelig nyttige tips når vi kun hadde en helg i byen! OK verdens lengste kommentar fra meg ! Håper du får en mindre blå mandag «enn vanlig» i morgen :*

          1. jaa den er god, men vesuvio with olives er alltid best hihi (syntes jeg da)!! såå gøy å høre at du tok noen av trondheimstipsene, det gjør meg glaaad hihi – håper du ble fornøyd med de <3

    2. Så sjukt fint å gå uten mascara!! Det kledde du virkelig <3 Og den veska omg så fin :') Og er The Crown verdt å begynne på syns du? Vurderer å begynne i julen!!

      1. så koselig å høre, tusen takk!! <3 jeg liker det godt – det er jo litt mer sakte-serie enn fiksjonsserier, men liker det godt – og ikke minst at det er så mange episoder hahah!! men det er jo litt opp og ned, noen "perioder" av serien er mer spennende og/eller gøyale enn andre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg