SKRIVER MASSE, SAMTIDIG INGENTING

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y 

Hei og goood torsdag alle sammen! God helg, fra meg faktisk. Jeg har jo fri fra skole på fredager, noe som er helt nydelig! Men den skal nok bli brukt til jobb og litt andre ting, men det er egentlig bare greit. Det er veldig gøy å sette i gang med bloggarbeid på fridager, etter å hatt fulle dager med skole og regning. Nå har jeg akkurat bestilt meg litt thaimat, før det blir å gjøre litt yoga og hjemmetrening i kveld.

I går var jeg på middagsbesøk til Emilie, hvor det ble deilig creamy pasta og litt rødvin. Å ha èn sånn dag midt i uka med litt ekstra deilig mat er noe ass. Som dere vet har jo det blitt litt mitt “prosjekt” i korona, og da har man liksom alltid noe å glede seg til. Så å bli invitert på en god middag midt i uka var faktisk helt nydelig. Herregud i dag føler jeg at jeg skriver og skriver, pøser ut med masse ord, samtidig som jeg egentlig ikke sier …. noenting. Hahaha

Jeg benytter også hver anledning til å ta på meg litt kulere klær, så her er gårsdagens! Skinnbuksen finner dere her og toppen er fra NA-KD. Nå kommer maten på døra her, så vi blogges alle sammen

7 kommentarer
    1. Det er kos å komme innom bloggen din, uansett om du skriver masse om sier ingenting🥰 jeg bruker også hver anledning til å kle på meg noe annet enn kose-outfit 💃🏼

    2. Hei Anna! Har lest bloggen din i ti (!!!!) år nå, håper du holder på enda litt til <3 Jeg bare lurte på hvor de fine kuvertbrikkene er fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg