SMAKSLØKSBONANZA

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

T O P P   N A – K D

B U K S E   L E V I S ,    H E R

B E L T E   N E L L Y ,    H E R

 

Hei og god kveld alle sammen! Hååååper været har vært gode med alle i dag – det har det nemlig her. Det er virkelig like cute hver gang man får fint vær etter en stund med dårlig – hvor takknemlige man blir og ikke minst hvor raske man er ut med solbriller og shortser. Selv tok jeg meg litt fri fra dagens opprinnelige planer, og startet dagen med cafèbesøk i sola før det ble solings resten av formiddagen, og taco med familien i kveld. Og dere – ikke bare har jeg begynt å like blåskjell nå, men nå har jaggu damen begynt å like …. koreander!!! Jeg har typ brekt meg av det før, men etter å smakt det i små mengder i salsaer og ulike thairetter har jeg jaggu fått smaken på det. Så i dag lagde jeg en egen salsa til tacoen, som ble superduper god (rødløk, tomat, koriander, mango og chili). Smaksløkene mine har åpenbart en liten fest om dagen! Nå begynner jeg jaggu å bli voksen ass, det eneste som mangler på “begynne-å-like-lista” er sjampinjong og avokado. Jepp, dere hørte riktig – jeg er blogger og liker IKKE avokado hvordan går det an

 

G O D   H E L G   ! !   

 

6 kommentarer

Siste innlegg