SMINKESHOPPING

A N N O N S E L E N K E R   F R E D R I K   O G   L O U I S A

Hei og god onsdag! Dette innlegget har jeg hatt “på blokka” (lol hater egentlig det uttrykket hahah) helt siden jeg kom hjem fra Madrid, hvor jeg tenkte å egentlig vise all shoppingen jeg gjorde der! Men alt av klær har jeg egentlig allerede vist i de ulike bildedryss-innleggene, så tenkte å vise dere sminken jeg shoppet i Spania, pluss litt i ettertid! Jeg er inne i en skikkelig teste-ny-sminke-periode, og har alle produktene jeg driver og tester stående fremme på sminkebordet mitt, så prøver jeg nye ting hver gang jeg sminker meg, hehe. Det er gøy!!

D I O R   F O U N D A T I O N    H E R

N A R S   F O U N D A T I O N    H E R

Jeg har kommet i et modus hvor jeg er ute etter den nye favoritt-hverdagsfoundationen min! For maaange år siden, rundt VGS-tiden brukte jeg Dior sin Forever, men den har litt for mye dekk enn hva jeg ønsker akkurat nå. Men så så jeg at det hadde kommet en “Skin Glow” versjon av den, og da måtte jeg bestille! Har prøvd den 2 ganger nå og virker veeeeldig lovende. Den er superfin på huden og glowy akkurat som den lover.

Nars foundationen likte jeg også godt men føler den er hakket mindre glowy enn Dior sin. Dette er jo en lysreflekterende foundation som kombinerer hudpleie og foundation, så jeg skal absolutt bruke den mer!

 F E N T Y   C O N T O U R   S T I C K    H E R

M I L K   C O U N T O U R   S T I C K

Mine første contour sticks!!! Jeg har syntes contouring har vært jesklig skummelt skal jeg være ærlig, og har aldri begitt meg helt ut på det. Men så fikk jeg tips om at Fenty og Milk sin var dødsenkel og blende ut, så nå har jeg jaggu begge to, og elsker de begge!! Med en våt beauty blender er det virkelig ikke så skummelt som jeg trodde, og jeg bruker det når jeg legger partysminke

B E N E F I T   S E T T I N G   S P R A Y

B E N E F I T   B R Y N S P E N N

Settingsprayen fikk jeg faktisk i en (veldig) forsinket adventskalender jeg fikk på døra her, så den driver jeg og tester! Det eneste jeg ikke likte så godt med den var at det var sykt lite “futt” i spraymekanismen så jeg måtte spraye ganske mye, men selve produktet i seg selv virker bra. Brynspennen har jeg hørt sykt mye bra om og jeg er alltid på søken etter en superspiss og presis brynspenn som holder lenge uten å smudge, de dagene jeg skal ut og har litt mørkere og mer markerte bryn. Denne var absolutt bra, men tror kanskje jeg har en liiiittt for mørk farge hehe

V E S K E   Z A R A

Legger ved en veske jeg kjøpte og, jeg. Denne så jeg på på nettet, før jeg fant den i Madrid. Er den ikke nydelig? Perfekt blanding av party og beach. Eneste var at den var mye mindre enn hva jeg trodde, så jeg har typ bare plass til mobilen på diagonal i og en lipsyl, haha.

Nå skal jeg og bestemor ut på bytur for å gjøre noen ærend for helgens femstjerners middag! Ha en fin onsdag videre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg