SNØVÆR OG NY PIDESTALL

A N N O N S E L E N K E   E L L O S

Heii og god torsdag dere! Jeg sitter og pakker litt (forteller mer senere), og skal straks dra på trening, men først tenkte jeg blogge litt! Sitter og ser ut vinduet og wow det er så fint ute. I går var det typ snøstorm ute, men på den hyggelige måten. Eller, på den hyggelige måten for meg som ikke hadde noen gjøremål utenfor døra, haha. Men det gjør at snøen ligger så fiiiiint i dag, sola skinner og ja nei helt perfekt vintervær spør du meg.

Meeen ja! Tenkte å vise dere bedre bilder av den nye pidestallen min som jeg viste på Instagram i går! Vi har jo et “innhugg” i en gammel pipe her hjemme, som er en veldig fin detalj med leiligheten, men krever liksom den “perfekte” pynt inni der. Så jeg har lett meg i hjel etter den perfekte pidestall, men alle pidestaller er så lave? Så da falt valget på denne fra Ellos i 110 cm, og den ble perfekt.

P I D E S T A L L E N   F I N N E R    D E R E     H E R 

Vasen er fra ERNST

Ble det ikke fint? Kjøpte med en byste jeg egentlig hadde tenkt å ha på, men den ble litt for liten. Så tror en vase med stooore blomster i blir finest enn så lenge. Pidestallen er litt lysere enn hva eiken vi har i bord, vitrineskap osv, så tror jeg skal slipe og olje den litt for å få den i samme farge.

Ellers fikk jeg jo en rabattkode av Ellos – den er ANNEDEC22 (haha jepp litt feil navn der), og gir 33% på dyreste vare når man shopper. Den gjelder dessverre ikke møbler, men neeesten alt annet som jeg har forstått det – man får opp vilkårene når man skriver den inn i kassa. Men gjelder typ alt annet interiør!

Nå skal jeg ta en redbull og begynne koste snø av bilen. Den har literally snødd ned, haha. Ha en fiin torsdag videre!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg