SO RO

A N N O N S E  :  A D L I N K S   J U N K Y A R D

Hei og god kveld dere! Denne veldig sene oppdateringen, er grunnet i mangel på aktiviteter. Jeg sto opp, drakk litt kaffe, støvsugde leiligheten, vasket badet, spiste ferdigpizza med pappa. Jeg ventet liksom hele tiden på at det skulle skje noe litt mer spennende, så jeg kunne blogge om noe kult i kveld. Vel, nå er dagen over (herregud HVEM klarer å lese den setningen uten å tenke på: “so ro lillemann, nå er dagen over, alle barn i alle land, ligger nå og sover”????), og det har enda ikke skjedd noe nevneverdig. Og det er fantastisk deilig. For en avslappende dag! Ikke er jeg fyllesyk, for jeg orker ikke å dra ut på byen om dagen. I stedet har jeg lakket neglene i en njudens blåfarge, og gått i mitt nye undertøy i knallrødt og følt meg fresh. Det har vært en veldig deilig helg, og helgens store achievement er å ha sett to sesonger av Vikings. Nå skal jeg begynne på sesong 3, så vi blogges mine fine! Må alle ha en fin start på uken i morgen <3

B H ‘ E N   F I N N E R   D E R E    H E R    O G   T R U S E N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Og pssst! Jeg har fått en rabattkode av Junkyard igjen! Den er ANNAIS15 og gir dere 15% på heeele nettsiden ved kjøp over 500,- (gjelder ikke salg, tilbud og kampanje). En god sjanse til å få både Adidas, Nike, Puma, Dr. Denim, Levis, Vans ++++ masse annet!

7 kommentarer
    1. Heii, Anna <3

      Kan du ikke være så snill å lage et «Whats on my iPhone» innlegg? 🙂 SÅ mange som har etterlyst det her inne, meg inkludert 🙂 Du er forbildet mitt.

      Håper du snur og gjør det ila. uken! 🙂 Selv om du ikke mener du har verdens mest spennende mobil, så vil vi likevel se den og hvordan du har organiserert / tips til apper 🙂 håper du gjør dette for oss.

      Klem fra Ida

      1. Hei! So jeg har svart på ganske mange ganger nå har jeg ikke lyst til å dele hva som er på mobilen min, tenker noe må man ha lov til å ikke ha overalt på nettet 🙂

    2. Prøvde ut dumplings-oppskriften i helga, og resultatet ble helt nydelig!!! Vi hadde av en eller annen grunn igjen ganske mye kjøttfyll og valgte i dag å smekke oppi kjøttfyllet i en wokpanne sammen med kokt ris, masse brokkoli og litt soyasaus. Det ble såååå digg <3 Så takk for dumplings-inspirasjon. Måtte bare tipse tilbake!

      1. ja var ikke det GODT?! jeg og hadde maasssse kjøttdeig igjen, så lagde kjøttboller av de dagen etterpå, haha… men det du lagde hørtes jo helt nyyyydelig ut nam!!! det skal jeg prøve! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg