SOM ET SKUDD

A N N O N S E   C A R L I N G S

B U K S E   L E E ,   H E R

S K J E R F   V I N T A G E

G E N S E R   N A – K D

 

Gårsdagens outfit, da jeg var ute og luftet mine andre sett med jeans fra Lee! Jeg viste dere jo et par slengbusker på Instagram forrige uke, og her er en mer løs variant. Lee sine bukser har lommer som sitter akkurat hvor de skal til min rumpe, og jeg er sååå innmari fornøyd. Så takk til Lee og Carlings for de nye buksene! Jeg har jo også fått en rabattkode fra de, som gjelder på nettsiden og i butikk! Den er ANNAIS25 og gir dere 25% på alle fullprisprodukter fra Lee hos Carlings. Skriv den inn på nettsiden når du betaler, eller si den i kassa i fysisk butikk. Er gyldig ut 9. oktober

Akkurat nå har jeg “lunsjpause” her hjemme, etter online forelesninger hele dagen. Siden det er buss-streik er nesten all skole online denne uken. Så litt kjekt er jo det, da jeg får gått turer med Melis, samt brukt pausene mine på å svare på mails, hehe. Men nå skal jeg straks gjøre meg klar til et arbeidskrav, før jeg drar på skolen for å ha øving. Ha en fiin dag alle sammen!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg