SOM OM NOEN LURTE

A N N O N S E L E N K E   B I K   B O K

 

J O G G E B U K S E   B I K   B O K ,    H E R  

T O P P   B  I K   B O K ,     H E R 

Psst: i dag er siste sjanse til å bruke koden ANNAIS20 for å få 20% off hele Bik Bok (kun online) 

Hei fra meg! I dag startet dagen hos dyrlegen med Melis, heldigvis ikke noe alvorlig – vi skulle bare sjekke ut en vorte, en kul og få tatt en vaksine. Alt var fint og vaksinen var tatt, så da var det både glad eier og glad hund som gikk ut fra dyrlegen. Ellers har det bare vært jobb på denne damen i dag, noe som egentlig har vært veldig greit. Å suse rundt i huset med speilrefleksen er jo noe jeg har gjort i 13 år nå, men av en eller annen grunn blir jeg liksom ikke helt lei av det, haha. Så lenge jeg har noen ideer om hva jeg kan skrive om !! Jeg har enda ikke fått skrevet serie-innlegget mitt tho, men det kommer det kommer hahah!!! To boring ass speilbilder fra meg i dag, disse er faktisk fra mandag da jeg random fant speilrefleksen mens jeg støvsugde (derfor airpods lol og hår fet som fyy hahaha). Men det kommer litt mer spennende ting fremover. Og da mener jeg litt altså – typ at jeg har fått meg nye stoler osv så ikke få opp forhåpningene hahahha

Nå skal jeg spise middag før det blir boksetrening i kveld. Dro jeg på trening i går som jeg skrev her? Niks! Det fristet mye mer med tapas med venna, så det ble en enkel bortprioritering. Som om noen lurte Anna nå er det på tide å logge av her

H A   E N   F I N   O N S D A G   V I D E R E

 

12 kommentarer
    1. heia,
      jeg hørte på nyeste episoden av podden deres i går, og ville bare si den gjorde dagen min 1000%. ikke for å være fæl med erica, men det er så deilig å høre at noen andre også ikke perfekt hele tiden på studiet. jeg kan være uheldig med studiet jeg har valgt og de jeg omgås med, men her er det liksom aldri noen som innrømmer eller forteller om noe har gått dårlig, eller at de synes noe er vanskelig. har du noen gang opplevd press på de studiene du har gått?
      jeg er også SÅ fan av at du bare velger studie etter studie og ikke stresser (virker det som iaf) med at årene går (haha) og du ikke har funnet helt ut av den biten enda. jeg er like gammel som deg og denne våren blir jeg ferdig med en master men er SÅ usikker på om det er riktig vei for meg, og har egt lyst til å begynne i en ny studieretning, men klarer det ikke helt fordi alle rundt meg av venna er ferdig med studiene og har fått jobb og leilighet. siden du har byttet studieretning flere ganger, er det noe du har kjent på og har noen tips for å unngå å tenke at man ikke har tid til mer utdanning? sorry for superrotete kommentar + stor klem!

      1. heiii, og first off: ingen rotete kommentar i det hele tatt hihi <3<3

        såååå koselig å høre, elsker å høre slike tilbakemeldinger!!! ja det er viktig å være ærlig med seg selv om hvordan det faktisk går, og noen ganger går det ikke alltid like bra (både på skole og i livet generelt)

        når du sier press – tenker du på en spesiell type press? for jeg tenker nesten alle studiene jeg har hatt er det jo et press om å prestere best mulig, enten fra meg selv eller/og de rundt. jeg kan sette pris på en slik type press fordi det pusher meg til å gjøre mitt aller beste + litt til, men har jeg vært i en dårlig periode "i livet", har det fungert dårlig – da er en sånn type press bare mot sin hensikt, når man egentlig bare bør ta alt i sitt eget tempo, og sette seg selv foran alt, særlig noe så "uviktig" som å gjøre det best mulig på skolen.

        hahha ja jeg ELSKER jo å studere, og føler absolutt ikke jeg har dårlig tid!! jeg tenker det er mye værre for min del å skulle startet å jobbe med noe som er feil for meg, og bruke masse år på å tørre å prøve ut ting. og det som er så fint med studier er jo at man bare kan prøve, teste det ut, også droppe det! jeg har jo en bachelor i markedsføring og tenker absoulutt ikke at det er "feil" for meg, jeg kommer garantert til å prøve å jobbe innen det (jeg gjør jo forsåvidt det allerede tho), men jeg har enda lyst til å prøve flere retninger studier mens jeg enda ikke har barn etc

        og: GRATTIS med å snart ha ferdig master – det er dødsrått, og om det er feil retning har du uansett lært MASSE ved å gjøre det. sånn tenker jeg: alle studiene jeg har gått har lært meg ulike ting – om det er studieteknikk, kompetanse innen fag, kunnskap og sosiale ting. når jeg tenker på at jeg "burde" bli _voksen_ tenker jeg ofte at DET har jeg faktisk hele livet til å være, så hvorfor jeg skal haste meg inn i et "voksenliv" kjappest mulig ser jeg ingen vits i, om det ikke er det jeg vil. nå må det jo sies at jeg har jo leilighet og en "jobb" (hahaha), så det gjør jo kanskje at jeg kan snakke såppas løst om det, men alt i alt må du bare kjenne på hva det er du vil. tenk så kjedelig om du resten av ditt liv kjenner på en itch that needs scratching, da vil man alltid angre på at man ikke testet det ut. jeg mener i hvert fall: GO FOR IT! <3 <3 <3 du er rå!!

    2. Hører på de nye podden deres og nå og herreguuud den er så bra!! tusen hjertelig f**** takk for at dere ikke pynter på hverdagen for den er så ræl for tiden. Bor i køben og her har absolutt alt bortsett fra matbutikker/apotek vært stengt av og på siden typ august, og vært fullstendig stengt siden tidlig desember. livet er såååå sykt dødt for tiden og at ukas lit er boks-cola og tv er så forbanna on point hahaha så takk!!! <3 setter pris på det

      1. herlighet TAKK dette trengte jeg!!! hahaha jeg var sååå usikker på om det ble alt for mye klaging når jeg tross alt egentlig har det veldig fint haha…. ja herligeht køben har vært stengt lenge nå?! STAAYY strong kvinne, heldigvis har man boksbrus og seri ja, det er KEY i lockdowns hahah!!! <3<3

    3. Kunne du fortalt litt mer om boksingen? Hvor går du på boksetrening? 🙂 Er det konkurranse eller kun trening, nybegynnerkurs osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg