SOMMERDAGER

Kamerarullen min har virkelig eksplodert de siste dagene, så tenkte jeg skulle vise dere litt bildedryss fra dagene som har vært fremover. Når det er så fint vær ute og nesten alle er hjemme samtidig, tror jeg alle bare hadde bestemt seg for å nyte disse dagene. I helgen hadde vi blant annet midsommerfest (forteller mer senere) og i går var vi på en aldri så liten båttur ut til Munkholmen, som er en pitteliten “øy” i Trondheimsfjorden. Hver gang jeg kjører båt tenker jeg seriøst: “Nå skal jeg begynne å spare til egen båt, båtplass og ta båtlappen ASAP”. Elsker å være på havet!!

 

–  B I L D E D R Y S S   F R A   G Å R S D A G E N  –

 

 

Booom en liten ham and olives måtte til da vi kom av båten etter en lang dag med solings

 

En aldri så liten solnedgang 

 

Jeg vet jeg skrev sist blogginnlegg at jeg bare digget sjarmen i å stå opp midt i en kokings natt å spise is. Vel, nå er det tomt for is, og det er seriøst en ny level av kooookings. Jeg tror aldri jeg har hatt en varmere og mer styrete natt enn jeg hadde i natt – viften på full mokking, pluss at jeg hadde lagt en shorts i fryseren (jepp) som jeg var oppe å hentet i 4 draget. Kjøret går! Men det var virkelig superdeilig – har du en chiffonshorts eller noe annet av lette og løse sommerklær – legg det i fryseren på dagen, og ta det på om du koker på natta. Men vært litt forsiktig og, så man ikke får UVI eller forkjølelse, haha.

Nå skal jeg vaske klær, vaske meg selv, rydde og få litt orden på livet. Ulempen med å være spontan og hele tiden på farten er at leiligheten bærer litt preg av å ha hatt ei surrete kjerring som bare skal “kjapt inn å skifte” eller hente noe. Det ser ikke ut!!!

2 kommentarer
    1. Hei, Anna<3
      Jeg så på din instagram at du har kjøpt deg ny iPhone 11 !! 🙂 Grattis!!! Du har hatt din forrige telefon lenge nå. Er det 11 Pro eller 11 Pro Max du har kjøpt deg? Og antall GB?
      Hvorfor kjøpte du den du kjøpte, og ikke den andre? 11 Pro vs 11 Pro Max?
      Hilsen ei som skal kjøpe seg ny iPhone til uka, men som ikke klarer å bestemme seg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg