SOMMERFERIE!

A N N O N S E   N A –  K D

B U K S E    H E R

J A K K E    H E R

 

 

B R U K   K O D E N 

ANNAIS20

F O R   2 0 %   O F F   H E L E   N A – K D 

G Y D L I G   T I L   0 3 . 0 6 . 2 1 

 

Hei alle sammen, long time no see! Jeg har sommerferie!!! På fredag hadde jeg siste eksamen, noe som var så latterlig deilig å levere inn at jeg tydeligvis tok hele helgen fri fra noe som helst jobb og blogg. Matteeksamen gikk heeelt OK – jeg hadde faktisk trodd det skulle gå verre, så sånn sett er jeg fornøyd – jeg satser på å stå, høhø. I helgen har jeg kost meg veldig, og gleder meg til å vise dere hva jeg gjorde i helgen – i går var jeg nemlig på teltur! Jeg tenkte å lage et eget lite innlegg imorgen om det, da det ble en suuuper dag med nydelig vær, selskap og jeg ville aldri dra hjem haha. Men jeg tenkte bare å stikke innom i dag å gi fra meg et lite pip først, også er jeg tilbake igjen imorgen. Håper helgen har vært super og at alle koser seg i finværet!!

2 kommentarer
    1. Gratulerer med å ha levert alle eksamenene!:-DDD
      Teltturen så idyllisk ut, dere er så flinke til å gjøre fine ting sammen<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg