SOMMERFEST

Hei og goood mandag alle sammen! Jeg henger masse litt bak på bloggingen om dagen ser jeg, så tenkte å dele litt bildedryss fra Spania de neste dagene! Tenkte å starte med da vi hadde en aldri så liten påske/sommerfest i nyyydelig sommervær, det var virkelig helt fantastisk! Dette blir det siste innlegget fra San Sebastian, da vi reiste videre til litt andre plasser etter hvert også, det tenkte jeg å vise bilder av senere

En liten mimosa på damen

Det måtte jo så klart pyntes litt! Jeg gikk bananas på pynteshopping og det ble så fint !!! Om jeg skulle sagt det sjæl

   

Og ikke minst – KUBB! Noen av gjestene hadde med seg og det ble virkelig en braksuksess, vi spilte nesten hele dagen, hahaha. Og jeg var faktisk ordentlig god !!! Jeg er ikke så god i ting som omhandler spill eller sport, så jeg ble jeskla fornøyd med egen innsats i kubb

I tillegg til kubb hadde jeg laget en aldri så liten påske-hinderløype med sekkeløp, springe med en potet i skje, treffe en flaske med en penn hengende fra ryggen og litt annet – det er såååå gøy å finne på slikt!! Det ble også musikk quiz og grilling, så en veldig veldig gøyal kveld

Ellers var det jo ny kamp forrige torsdag, noe som var veldig gøy! 

I natt kom jeg hjem til Norge igjen, og i morges våknet jeg … syk. Forkjøla med hosting og litt småsyk i kropen, så heldigvis ikke noe alvorlig, men nok til at jeg har holdt meg inne i hele dag. Men det var egentlig nødvendig, det var litt å fikse med både utpakking og vasking etter 17 dager på ferie. I dag blir det tacos, serie og bare avslapping med kjæresten, det blir veldig koselig Ha en fin mandag videre!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg