SOMMERSALAT OG PODDING

ANNONSELENKE NELLY

Hei og god tirsdag alle sammen! I dag er (enn så lenge) en kjedelig dag, der jeg ikke har stort å gjøre hverken på jobbfronten eller på det personlige plan. Jeg kjenner jeg gleeeder meg til å begynne å spille inn høstens samarbeid når de kommer, for det er så gøy! I sommer har det vært litt lite, og jeg kjenner jeg savner å både gjøre og spille inn samarbeid. Hahah okei så da vet dere det !!!!! Men på sånne dager som dette hvor det er lite å gjøre på *jobben* så kjenner jeg at jeg savner å gå på skole igjen. Selv om det er veldig deilig å ha en høst uten å studere, så kjenner jeg aaav og til at jeg savner det også

Tenkte jeg skulle vise dere litt random bilder fra forrige uke fra mobilen!

Vi møttes for å grille på en av Trondheims få sommerdager i år! Heldigvis har jeg nesten ikke vært i Trondheim denne sommeren, men hører rykter om at været her har vært helt SYKT dårlig. Så unner denne byen alt solværet det kan få nå før høsten setter i gang!!! 

Jeg la ut oppskriften på den røde salaten min på Instagram, men etter storien utgikk var det flere som spurte, så tenkte jeg skulle legge den ut her også! Jeg bruker tomat, paprika, jordbær, chili, fetaost (gjerne den med chili), granateple og rødløk i min! Noen ganger har jeg også i mango, og noen ganger avokado (jeg personlig er ikke sååå glad i det, men hvis jeg lager til andre). Druer er også godt i! Og om man vil lage mer middag av det kan man steke biffstrimler å ha oppi, veeeeldig godt. Må også tipse om det andre på bildet – vannmelon med fetaost, chili og chili explosion! Syyyykt fresht og digg! Meeen om man skal lage det nå bør man kanskje kjappe seg for vet ikke hvor lenge vannmelon er i butikkene jeg?

KJOLE NELLY, HER

 Jeg kjørte en del bil forrige uke (jeg kjører typ aldri bil), og matchet bilen min hele tre dager på rad. Viktig

Oooog jeg og Erica poddet! Så den kommer en gang denne uken forhåpentligvis! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg