SØPPELKAOS OG RABATTKODE

A N N O N S E   B I K   B O K

 Hei og god onsdag alle sammen! I dag er det heeeeelt kaotisk i hodet mitt, og jeg skulle på ekte til å skrive “god morgen” i forrige setning. Jeg har nemlig brukt heeeele dagen på å spille inn og poste et haul, noe som vanligvis bare tar en time eller to. Men det er så lenge siden sist at det var jeg jaggu rusten på, haha. Så etter å ha sittet å nistirret ned i mobilskjermen non stop i fem timer er jeg ør. Men det var veldig gøy å gjøre et haul her hjemme igjen foran speilet, og jeg merket hvor utrolig pratsom jeg var, haha. Det merket kanskje dere som så storien min på Insta

Uansett, dagen min startet ikke med innspilling av haul, men noe veeeldig snedig, haha. Som dere kanskje leste på storien min så presterte nemlig kjæresten min å kaste returpakken min til Zara i en papir-container på mandag. Hel_dig_vis fant jeg ut av dette i går kveld og fikk mailet renholdsverket i natt, og fikk vite at de skulle tømme akkurat den containeren igjen i dag morges, så da var det bare å hive seg ut å møte kranbilen, haha. De var så hjelpsomme og hyggelige, og heiste opp conteinerne, åpnet de og hjalp meg lete etter pakken, og jaggu fant jeg den også. Såååå ja kjøret går

Jeg skal straks dra på en treningsøkt før det må bli noe GOD middag i dag. Tenkte å legge ved noen av bildene jeg tok til haulen i dag, samt å minne om her også at jeg har rabattkode som gir 20% off hele Bik Bok (unntatt salg). Legger også ved strekkoden nederst i innlegget, som dere kan bruke for å få rabatten i fysisk butikk!

 

ANNAIS20

G I R   2 0 %   O F F   B I K   B O K

G Y D L I G   U T   2 9 e    M A R S

 

BUKSE HER

KJOLE HER

JEANS HER

KJOLE HER 

DRESSBUKSE HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg