SPANIASHOPPING

Tjeeena! Litt forsinket, men her kommer litt av min shopping fra Spania! Tro det eller ei, men jeg kjøpte meg skijakke i Spania og, jeg. Fra Zara. Haha LOL, så unødvendig egentlig, når jeg reiste til Spania med overvekt, det var 20 grader der, og jeg kunne bestilt den fra nettet hjemme i stedet? Men men, jeg prøvde den på i butikken og den var så fin at jeg kjøpte den. Jeg skal på hyttetur i helgen så da får jeg sikkert knipset noen bilder med den.

Jeg pleier faktisk ikke være såååå “shoppete” når jeg er ute å reiser, men denne turen var jeg overraskende i mooden. Jeg fant ikke alt da jeg skulle ta disse bildene, så dette er bare noe av det, men men. Cute og 2008 vennlig blogging blir det uansett

CHARLOTTE TILBURY CONTOUR WAND 

CHARLOTTE TILBURY PRESSED POWDER

Påfyll av favorittpudderet, samt et nytt produkt jeg ikke har prøvd! Har hørt så mye bra om denne kontur-wanden? Og jeg likte den kjempegodt! Jeg elsker jo Milk sin også fra før, så nå har jeg to jeg virkelig elsker. Kjøpte den mørkeste fargen så jeg må være liiitt forsiktig nå på vinteren så det ikke blir for mye, men mot sommeren blir den nok superfin.

TOPP BERSHKA

JOGGESKO NIKE

Også nye sko, som Elsa likte veldig godt! Hahaha. Hun har hatt et lite sår på nesen de siste dagene, som dere ser på bildet over. Men ja, disse skoene ELSKET jeg, men prøvde de ikke godt nok på, så de er egentlig litt for små!!! Noe som SUGER. Herregud så irriterende. Derfor vurderer jeg selge de, så ta kontakt om noen er interessert! Det er egentlig en 37, men vil si det er en liten 37/stor 36 heller.

Akkurat nå sitter jeg på kontoret og jobber, i dag er jeg og Elsa alene her uten Max og Erica. Men veldig kjekt å få unnagjort litt jobb, nå om dagen er det faktisk veeeldig mye å gjøre da vi driver å planlegger noe gøy. Så det er spennende og artig!! Ha en nydelig tirsdag alle!

4 kommentarer
    1. Jeg er så misunnelig på livet ditt 😅 Du er heldig som får reist så mye, nyt det! Elsker 2008-blogging forresten 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg