SPARKLE OG FUGE ANSIKTET

A N N O N S E L E N K E R   B I K   B O K ,   N E L L Y

 

F O R   2 0 %   O F F   B I K   B O K 

 B R U K   K O D E N

ANNAIS20

K U N   G Y L D I G   P Å   N E T T S I D E N 

G Y L D I G  I  E N  U K E

 

 

Dere som følger meg på Instagram har vel allerede sett meg snakke om denne buksen, hehhee. Men må vise den her også – ble sååå innmari fornøyd at jeg nå har klikket meg den hjem i enda en farge sammen med noen bikinitruser med min egen rabattkode høhø. Den er som dere ser rimelig lang i bena, og sitter som et skudddd. Rabattkoden fungerer btw ikke på jeans fordi alle jeans på nettsiden allerede er nedsatt 100,- (så de er typ allerede på 20%). Men koden fungerer ellers på alt annet på Bik Bok <33 Linker buksen nedenfor her

G E N S E R   N E L L Y ,    H E R

B U K S E   B I K   B O K ,     H E R

S O L B R I L L E R  Z A R A

 

En dag med sminke og ordentlige klær dere, det må dokumenteres. Haha! Hver gang jeg sminker meg tenker jeg: “dette må jeg gjøre oftere”, men … når morgendagen kommer er det ikke et eneste ben i kroppen som vil smøre fuging og sparkle ansiktet (hehe very dad joke sagt av meg)

Her har dere uansett meg i dag! I dag var det tid for årets første poddings, noe som var utrolig uvant, haha. Men veldig gøy å sitte å skravle skit foran en mic igjen, og episoden kommer vel en gang denne uken. Det ser derimot ut som det kan bli en liten stund igjen til neste, da det plutselig igjen ble strengere tiltak her i byen noen timer etter inspilling. Men vi får se, som vi snakker om i podden tar vi ting litt dag for dag, så får vi bare se hvordan det blir

 

14 kommentarer
    1. Hei, snille💕 Jeg lurte på om du kunne dele dine tanker om AirPods. Vurderer å kjøpe, og jeg vet ikke om noen andre som gir like ærlige vurderinger som deg. Så hva synes du🤔 Er det verdt det?

      1. ahh nå postet jeg akkkkurat “ukens spørsmål”, men jeg kan jo svare her <3<3 jeg elsker mine!!! når jeg har de på lading eller ikke har tilgang til de og må bruke de gamle iphone headsetene blir jeg helt _shook_ over forskjellen. så jeg vil heeelt klart si at de er vertdt hver eneste krone – nå vet jeg ikke hvordan er i forhold til andre trådløse headset, men i forhold til de orginale iphoneheadsetene med tråd er de AMAZING! <3

        1. Ahhh, så det akkurat, hahah, sry🙈💕 Men så bra å høre, da skal jeg absolutt vurdere det!. Takk for svar🥰

      1. heii <3 denne beige + den lyseblå er liten i størrelsen syntes jeg! jeg gikk opp to størrelser fra min vanlige jeans størrelse <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg