SPINNE I BLINDE

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

 

S P O R T S   B H    H E R

S H O R T S    H E R

S K O   R E E B O K

 

Hvor melder man seg på kurs for å trene med briller? Altså, jeg ser folk med briller på treningssenteret titt og ofte, så mulig er det jo tydeligvis. Men jeg får det ikke til!!! Jeg har prøvd styrketrening, jogging og spinning med briller – ingen noen særlig suksess. Styrketreningen gikk kanskje best, helt til det var tid for planken og brillene falt rett ned i bakken, det samme med rygghev. For et jevla show?!? Da vi var på sørlandet tok jeg, broren min og kjæresten min oss en joggetur på fastlandet, som endte opp med at brillene dugget så mye at jeg ikke så veien lengre, hahaha. I går prøvde jeg å ta en runde på spinnsykkelen, som endte med at brillene bouncet så mye opp og ned at jeg til slutt måtte spinne i blinde (saklig bra rim der).

Så jess, det var oppdateringen fra meg, haha. Jeg er hjemme i Trondheim igjen etter noen dager i Oslo. Det var egentlig veldig deilig å komme hjem igjen, og bruker dagene til å slappe heeelt av. Håper alt er bra med dere, smask

2 kommentarer
    1. Haha, skal ikke være lett, si! 😉 Har et par forslag til innlegg jeg syns har vært gøy å lese: omvendt bucket list! Hva du absolutt IKKE vil gjøre in life! Og produkter du IKKE anbefaler! Haha, jeg er vist i bakvendtland i dag! 😉 Klem, skjønne deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg