SPØR MEG!

Dette er veldig 2009, men jeg tenker å ha en spørsmålsrunde! Jeg ser andre bloggere får de villeste spørsmålene “ukentlig”, mens her i gården går det mer i “hvilken størrelse har du i den jakka der” eller “kan du lage vinterjakkeguide”. Det er jo hyggelig det, men tenkte å ha en spørsmålsrunde hvor dere kan stille alle mulige slags spørsmål om dere har lyst! Så skal jeg svare i et innlegg <3 Jeg hadde egentlig tenkt å blogge om gårsdagen (som var SYKT gøy), men jeg tok jaggu ikke mange bildene. Nå er det ikke lenge til ny uke, og jeg har planer om at det skal bli en banger blogguke!

22 kommentarer
    1. Kan du ha en videoblogg med kjæresten din, der dere svarer på forholdsrelaterte spørsmål? Lurer veldig på hvordan han/dere er sammen. Lurer også på hvordan dere holder forholdet gående, hvordan dere takler uenigheter, hvordan dere takler sjalusi osv. Er selv i et forhold, men er usikker på både meg selv og han, i tillegg til at jeg relaterer veldig til deg og føler at vi to er veldig like på mange måter – dermed hadde det vært interessant å se!

    2. Du studerer jo, og har vært innom litt av hvert de forrige årene. Hvordan ser du for deg fremtiden med jobb? Har du et mål karrieremessig?

      Personlig er jeg på mitt 4 friår om man kan kalle det det x) og er i fasen der jeg vurderer studie. Men det er så skummelt, og hvordan mål skal man sette seg for å klare å gjennomføre 3-4 år med skole i fremtiden.. det er liksom så safe med jobben jeg er i, men ingen tvil om at jeg VIL studere. Hva om jeg velger feil studie? Hvordan er dine erfaringer med å bytte studie?

    3. Yey! Lurer på hvor kjæresten din bor nå, og hva han studerer/jobber med?
      Følger du med på en gøyal serie nå?(need tips)
      Hvor er du om 10 år?
      Drømmedestinasjon?
      Har du noen reiseplaner for i år?

    4. Hva er det beste du vet å spise til frokost?
      Hvilke fritidsaktiviteter gikk du på som barn?
      Hva er ditt favorittområde i Trondheim?
      Hva er dine topp 3 drømmereisemål?
      Hva er dine topp 3 bøker?
      Hva gjør du for å snu en dårlig dag til å bli bedre?
      Hvem ser du opp til?

    5. – Får du noen gang litt creeps av tanken på at folk du ikke vet hvem er i en stor folkemengde kanskje har fulgt deg siden du var 12 år…? (Hvis ikke beklager jeg at jeg satte deg på tanken. Haha)

      – Har du delt noe du angrer på?

    6. – Lurer egentlig bare på om du har et godt råd angående dette: Jeg går et studie hvor jeg liker fagene skikkelig godt, men HATER det sosiale miljøet. Er et annet studie som likner som jeg kunne tenkt meg å bytte til, men da må jeg flytte fra kjæresten.. Ville du holdt ut, eller flyttet for å få det bedre sosialt, men derigjen måtte ha et langdistanseforhold?

      – Har du noen gang opplevd/gjennomskuet at noen har prøvd skikkelig hardt for å bli venn med deg, kun fordi du er en kjent blogger?

      – Er du helt bestemt på studiet du går nå, eller kunne du tenkt deg å studere noe annet senere?

      – Hva er dine all time favorite serier som du anbefaler?

    7. Tror at grunnen til at det ikke kommer så mange spennende spørsmål er at vi har skjønt at du ikke vil være så personlig her inne???????? Men forsøker

      – Hvordan takler du og typen uenigheter?
      – Du så du hadde det tøft før jul, hva handlet det om?
      – Hvorfor vil du ikke være så personlig med oss om ting som skjer i livet ditt? (Haha er vel åpenbart men)
      – Hvordan tror du stilen din hadde vært om du ikke fikk så mye sponset klær?
      – Hvordan trives du i eget selskap?
      – Hva gjør du for å ha det bra med deg selv?
      – Hvordan har det seg at du og typen ikke finnes sjalu? Siden du har sagt at dere går og kysser på hverandre venner hele tiden haha. Kan ikke det ødelegge litt at man føler seg spesielle for hverandre?

    8. Hei! Må bare starte med litt vanlig bloggsmisk: elsker bloggen din, og er innom hver dag selvom jeg er “voksen” og har “voksenjobb”.
      Siden jeg har startet på “voksenlivet” så har jeg kjøpt meg leilighet, og har begynt å se på interiør. Jeg svimer av når jeg ser prisene og hva jeg må ut med totalt for å kunne bo i leiligheten. Har du noen tips til billig(ere) interiør sider/dyi-ideer/etc. Du lagde jo egen sengegavl, har du andre prosjekter du ser for deg at kan være gjennomførbart? Og kom gjerne med billig vs dyrt innlegg eller lignende :*

    9. Hei, jeg vet dette er noe du ikke har snakket så høyt om, men mer delt i en bisetning en gang iblant.
      Angsten, hvor mye preger det deg? I våre øyne virker du som en supersprudlene jente som så og si alltid er happy! Sliter med det selv og det får meg i noen dypere daler hvor jeg ikke orker å dra ut med jentene for eksempel.
      Hva som trigger det hos deg, og om du har noen triks og tips å dele.
      Klem❤️

    10. Tror nok grunnen til at vi ikke spør de villeste spørsmålene er fordi vi kjenner deg så godt at vi vet at du ikke kommer til å svare på de, noe som er forståelig!
      Jeg lurer på hva du tenker om debatten som har vært de siste ukene der Tusvik og Tønnes podcast har fått kjørt seg. Bør podcaster følge samme reglene som journalister? Finnes det grenser for hva komikere kan si?

    11. Hei Anna <3 Kan du snakke litt om angst? Hvordan du takler den og hvor innpåsliten den er for eksempel, eller hvordan det er i forhold til kjæresten din, har han mye forståelse? Trenger sårt noen tips <3

    12. – Hvor er målene dine karrieremessig mtp. studiet du går på nå?
      – Hvordan vet du at du vil være sammen med kjæresten din «for alltid»? Hvordan takler dere uenigheter/sjalusi? Dere har jo vært i lag ganske lenge (og ble sammen i ung alder), så lurer på hvordan dere ennå har følelser for hverandre og vet at det er dette dere vil?
      – Kan du lage innlegg der du anbefaler f.eks filmer, bøker, tv-serier, podcaster, sminke osv.
      – Kan du begynne å lage vlogger igjen??<3
      – Hva er dine beste sminke- og hårprodukter?

    13. Jeg tror grunnen til at vi (eller jeg?) aldri spør om noen sjuke spørsmål er fordi du er ganske “Vanlig” på en veldig god måte altså. At du er jordnær, og veldig lik mange av bloggleserne dine. Haha, så da er det ikke så mye vi lurer på? Også har du liksom hatt samme kjæreste i mange år nå, så der er det ikke så mye juicy vi vil vite lenger. Og jeg får svar på ting jeg ikke visste jeg lurte på en gang når jeg hører podden osv. Du er rett og slett veldig åpen, og lurer ikke oss lesere som kanskje mange andre bloggere gjør da nå de skriver A men ikke B, så folk SKAL spørre. Haha. Men jeg kan for en gangs skyld prøve å komme på noe:
      – Eier du leiligheten helt selv, uten kausjonist?
      – Jeg husker at du ikke var sånn heeeelt i ekstase for å flytte ut, hvorfor det? (Regner med at du trivdes godt hjemme da but still)
      – Når kjæresten din uansett nå har kommet tilbake til byen, hvorfor ikke flytte sammen når dere har vært sammen så lenge? Det er såååå koselig å bo med kjæresten, synes jeg da i hvert fall. Og han er vel hos deg ganske ofte uansett?
      – For litt siden skrev du at du og kjæresten skulle begynne å lage middag sammen en gang i uken… og da husker jeg at jeg tenkte “WHAT?! Bare en gang i uken?” haha.
      – Tar du nye bilder til bloggen hver dag, eller blir det mye gjenbruk? Synes alltid du rekker lyset liksom. Tenker kanskje mest på bilder av deg liksom. Og her vet jeg vel egentlig svaret da når jeg tenker meg om, fordi du skriver ofte under bildene når de er tatt andre dager.

      Haha, jeg kom visst på noe. Selv om jeg føler jeg får litt svar her og der ved å bare følge med. Men men.

    14. Hvordan har bloggvanene dine forandret seg med årene? F.eks. tidsmessig, hvordan du jobber o.l.
      Har du mange (ekte) planter i leiligheten? Hvordan går det med dem? Syns selv det er nok med 5 planter..
      Hvordan ser din perfekte lørdag ut?

      Stå på videre!

    15. Hvor mange søsken har du? Er dere helsøsken eller halvsøsken?
      Hvor er den svarte og hvite genseren (første bildet) ifra?

    16. Ah yes, gøy! Elsker når du har spørsmålsrunder/ukens spørsmål/osv!!
      – Bor du og typen sammen eller har han også sitt eget sted?
      – Skal du fortsette på studiet ditt til høsten? Hvorfor/hvordor ikke?
      – Ønsker du å bo et annet sted enn Trondheim ila livet?
      – Hva mener du er det beste og verste med Trondheim?
      – Vil du si at bloggen og podden fremstiller deg slik du er?

    17. – Din største frykt?
      – Hva er ditt forhold til klima og global oppvarming? Er du bekymret, eller tenker du ikke så mye på det gjennom hverdagen?
      – Hvordan ser drømmehuset ditt ut? Du har jo en veldig fin stil når det kommer til interiør, men ser du for deg et “gammeldags” herskapelig hus eller mer funkis? Hadde vært gøy med eksempelbilder haha 🙂
      – Hva har foreldrene dine gjort med barndomsrommet ditt? Står det sånn det en gang var eller har du tatt med mye av rommet til leigiheten?
      – Hva er din mening om Dubai og debatten rundt den blogg-saken?

    18. Hei! Jeg bare lurte på hva du tenker om det å flytte ut og det å bo alene. Jeg har nylig flyttet ut hjemmefra (er 21 år), og synes det er vanskeligere enn hva mange av vennene mine har syntes. Mitt inntrykk er at mange gleder seg til dette, og til å endelig kunne “leve livet sitt”. Jeg har aldri følt at det å bo hjemme har lagt særlig begrensninger på akkurat det. Hahaha, føler meg skikkelig stalker nå – men har jo fulgt deg i mange år, og vet at du flyttet ut litt “seint” du og, og at det virker som om du har et godt forhold til familien din! Jeg lurer derfor på hvordan din opplevelse med å flytte ut har vært, og om du har feks har noen gode tips i forhold til det å bo alene. Jeg vet at du har en kjæreste haha, så du er sikkert ikke så mye alene. Men ja, jeg lurer likevel haha :DD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg