SPYTTER UT FAKTA

A N N O N S E   N A – K D ,   N E L L Y 

    

 

L E O J A K K E   N A – K D ,   H E R 

T S H I R T   N A – K D ,    H E R

S K I N N B U K S E   N A – K D ,   H E R

B O O T S   N E L L Y ,    H E R

 

____

 

B R U K   K O D E N

ANNAIS20

F O R   2 0 %   O F F   H E L E    N A- K D 

 

 

Hei og hopp, og ikke minst: GOD HELG! For min del er det ikke helt helg enda, da i dag er første dag med eksamenspugging. Jeg har kanskje mitt til nå beste semester, så eksamenen jeg leser nå til er en 1-timers, så jeg stresser ikke så veldig. I morges våknet jeg litttt bakis, så å dra seg på forelesning klokken 8 fristet lite. Men jeg kom meg jaggu opp og fullførte forelesningene, men planen om å sitte igjen å lese til ettermiddagen ble fint skippet, haha. I går var jeg ute med Emilie og kjæresten og drakk litt øl etter trening nemlig! Herregud, i dag er ikke skrivehjernen min helt på plass, jeg bare pøser ut masse random setninger og fakta, haha. Jeg må faktisk dra frem markeringstusjen og sette i gang med lesingen, vi snakkes – G O D   H E L G !

12 kommentarer

Siste innlegg