START PÅ SOMMERFERI

I helgen var jeg jo som sagt på hyttetur, på hytta til Erica på Frosta! Vi har snakket lenge om å dra dit, så deilig at det bare er 1 time unna? Hyttene til familien min er jo både 6 og 11 timer unna, så jeg er ikke vant til å kunne kjøre 60 min for så å være fremme, haha. Så veldig koselig å bli invitert på hyttehelg! Reiste på fredag i nyyyydelig vær, og herlighet så heldig vi var med helga – jeg kom hjem som en hummer, etter å vært ute i sola i helgen og ikke vært så flink å smøre meg.

Søøøt hytte

Frokost i solaPernille og Frida var også med  

Det var så klart Max også!

På fredag lagde vi sommerruller, gikk tur og chillet bare, før vi sov leeeenge og nøyt dagen ute i hagen i sola. Det ble faktisk også litt bading, så det var skikkelig start på sommerhverdagen! På kvelden på lørdag hadde vi booket bord på Frosta Brygge, noe som var supernice i sola, og ikke minst god mat!

Elsa måtte jo så klart med!  

6 kommentarer

    1. åååå som jeg savner å være 13 år, komme hjem fra skolen og lese blogg! fikk en nostalgisk følelse over meg og trykte meg inn på bloggen din, noe som brukte å være det første jeg gjorde når jeg kom hjem fra skolen hahah. nå skal jeg klikke meg videre og se om tcmn, erica, sophieelise, juneholm og resten holder koken

    2. Hei, vi ønsker å flytte fra Sthanshaugen i Oslo til Trondheim og lurer hvilke bydeler du ville anbefalt å bo i? Vi har en unge så bør være litt barnevennlig, men samtidig er vi glad i byen og er ikke helt Byåsen-typer (foretrekker treningssenter over langrennsløyper🙈). Liker også klassiske og sjarmerende bygårder og hus fremfor nybygg, kunne aldri bodd på Lilleby f.eks. Ser veldig fint ut der du bor!

      1. Heiii Lena og så spennende! Da tror jeg Rosenborg og Singsaker passer bra, det er nært byen, fine strøk og gamle hus, men litt dyrere fort da! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg