STAVANGER SHOPPING

Hei og god tirsdag! Som kanskje noen fikk med seg på Instagram reiste jeg og Erica på en litt spontan tur til Stavanger, hvor vi var i èn natt, men to dager. Så da fikk vi jaggu en hel dag til å shoppe og spise oss igjennom Stavanger før vi flydde hjem igjen. I Stavanger har de jo Zara, så da røyk det en time (og noen tusen) der inne. Vi hadde jo Zara her i byen for noen år siden men de la ned, og herlighet for en skam det er. Jeg elsker den butikken!!! Så all shopping jeg gjorde i Stavanger var på Zara, hahaha. Litt kjedelig men jaja. Det var faktisk noen på Instagram som spurte om jeg kunne vise, og SAY LESS. Jeg elsker å vise innkjøp

 

Hæ? Jeg er ikke glad i høstjakker? Særlig ikke høstjakker?

Nå skal jeg fortsette å jobbe litt her hjemme før en treningsøkt senere i dag. I dag skinner solen ute!!!!

8 kommentarer

Siste innlegg