STAVERNSTEMNING

A N N O N S E   S T A V E R N F E S T I V A L E N

Hei og hopp fra …. Stavernfestivalen! Liiittt seint ute med oppdateringene kan du si, i og med at det er siste dag i dag, haha. Det har virkelig gått i ett siden vi kom, og først nå har jeg sneket meg til å dra opp maccen og blogge. Men jeg tar masse bilder i mens jeg er her (prøver i hvert fall), men siden det ikke er lov å ha med speilrefleks blir det for det meste i mobilbilder… Håper det er OK!

Dagen i dag blir nok lik som de foregående dagene – fikse oss litt før vi tar oss noen øl i sola. Det er  nydelig vær her, så uansett hva man gjør blir det liksom hyggelig. I går var jeg ganske dårlig, så da ble det mye do og lite mat (TMI i know) så i dag satser jeg på en bedre dag i formen! Men nå må jeg hive meg rundt og begynne fikse meg litt, så er det stavernstemning med damene (jeg er her med Erica og Mathilde <3)! 

Kjolen min er fra Missguided, bootsene mine er utsolgt fra Nelly og vesken min her.  

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg