STAYCATION ;))

A N N O N S E L E N K E   G I N A T R I C O T

S K O E N E   F I N N E R   D E R E   H E R

 

        

T R E N I N G S T O P P E N   F I N N E R   D E R E    H E R

S P O R T S B H E N   F I N N E R   D E R E   H E R

 

Shit, en kvinne henger etter! For akkurat èn uke siden sjekket jeg inn på hotell i egen by. Og er det da egentlig mulig, som blogger og basic bitch, å ikke kalle det staycation? Haha. Jeg sjekket inn hovedsakelig for å jobbe og shoote litt, men det ble også tid til å spise litt pizza og drikke litt drinker. En veldig veldig hyggelig dag!

Akkurat nå har jeg akkurat tømt mailboksen, og driver og knoter med Zoom. Ute skinner jaggu sola og forhåpentligvis blir jeg ferdig kjapt med det jeg må gjøre foran pc-skjermen i dag, for denne uken har jeg tenkt å NYTE. Håper alle får en fin start på uka!

7 kommentarer
    1. Heia <33 Sååå fin du er!!! Spørsmål. Har du kjøpt det iPhone 11 Pro eller Pro Max? (Innstillinger-Generelt-Om- så modellnavn (3. øverst)

      og hvor har du kjøpt dekselet???

      Du stråler!!

        1. Du ser det der jeg forklarte 😀

          Gå på: Innstillinger-Generelt-Om- så modellnavn (3. øverst)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg