STORT BILDEDRYSS FRA HELGEN

A N N O N S E L E N K E R   O G   S P O N S E T   O P P H O L D

Hei og god mandag mine fine folk!! I helgen var jeg på …. glassilgo!!! Jeg var så heldig å få bli invitert av Opplev Auna til deres glassigloer, så da tok jeg med meg 5 venninner og dro noen timer sørover. Været var ikke noe særlig å skryte av, men det gjorde det nesten enda mer magisk – første morgenen våknet jeg av at regnet slo mot glasset på igloen, og det var så fantastisk deilig! Men ja jeg har gått bananas med bildetakingen, så jeg tenker jeg bare kjører i gang et bildedryss!:

Jeg er jo en havets kvinne, så jeg sov i denne igloen som lå ved sjøen!

Vesten er fra Bik Bok, link her! Koden min ANNAIS20 (og strekkoden, ligger i innlegget under her) gir enda rabatt på nettsiden og i butikk! Denne vesten er ganske oversized, her har jeg min vanlige størrelse!

Den andre igloen som lå oppå et lite fjell, og hadde en helt fantastisk utsikt!

Jeg mener se på den da!

På lørdag *prøvde vi å* grille vafler i bålpannen, hahaha. Det gikk mildt sagt ikke så bra, og hele vaffelrøra havnet i grillkullet i stedet for. Men men, det var ingen stor sorg – da stakk vi ned i den andre igloen og gjorde klart til dagens middag heller – tapas!

Og så videre til kanskje turens høydepunkt – vi fikk hilse på alpakkaer! De som eier igloene har en egen gård hvor de bor med masse dyr, deriblant syyykt masse alpakkaer, haha! Vi fikk mate de, kose med de og ja nei det var helt fantastisk! Jeg har aldri møtt en alpakka før og wow for noen fine dyr

Hahaha ansiktet til begge oss her

Hallais mister

Jakken min er seffff også fra Bik Bok, link her

To søtinger 

Dette bildet tok jeg i 7-tiden en morgen hvor jeg våknet tilfeldig og fikk sett soloppgangen – såååå fint

En helt nydelig helg, og så fantastisk å sove ute i naturen! Jeg er jo ikke verdens største friluftsmenneske akkurat, så dette glamping-konseptet var noe for meg, haha. Elsket det!!

2 kommentarer
    1. Har så lyst å prøve noe sånt, ser så fint ut! Er det kaldt inne i igloene eller er det noen form for varme der?

      1. i den ved sjøen er det kun en liten bioolje-ovn, så den igloen stengte faktisk nå etter helgen for vinteren, og er kun åpen på sommer/tidlig høst! mens den oppe på det lille fjellet hadde to ulike store ovner så den holder åpent hele året <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg