STUE: FØR OG ETTER

ANNONSE DECO SYSTEMS

Hei og goood mandag dere! Jeg hadde egentlig en ganske seig og shitty morgen og trodde det kom til å bli en nokså lei dag, helt til jeg dro på en treningsøkt i 12 draget, og dagen ble virkelig reddet! Trengte bare å komme meg ut, møte folk, få bevegd kroppen, og ikke minst får man jo en del energi når gruppetrenerne er helt . Så da ble altså mandagen min mye bedre, og det har den vært siden!

Men i hvert fall, endelig tenkte jeg å blogge litt interiør! Jeg har glemt det litt i og med at det ofte er mye lettere å vise på Instagram, men her på bloggen er det jo mye mer oversiktlig i form av at det ligger ute lenger, man kan bla seg tilbake og man kan skrive mye mer. Så jeg tenkte å vise dere vårt siste DYI-prosjekt, nemlig vegglistene på siste del av stueveggen! Vet ikke helt hvorfor disse ble til slutt, men de som venter på noe godt venter ikke forgjeves, fordi denne veggen er nesten den jeg syntes ble finest av de alle. Bare se her!:

FØR NY SOFA OG VEGGLISTER:

 

ETTER NY SOFA OG VEGGLISTER:

Ble det ikke fantastisk?! Jeg tenkte å linke til alt jeg har brukt både av lister men også rosetter fra Deco Systems, sånn at man kan finne lett frem. Jeg har jo en rabattkode som enda er gyldig, men som kun er gyldig ut mars, og den er:

ANNAIS20%

Og den gir 20% off hele nettsiden. Så om man skal pusse opp stort eller smått hjemme kan det hjelpe veldig på med 20% på listverk, haha! De har jo alt fra taklist, gulvlister, listefritt, dekorlister osv. Og %-tegnet i rabattkoden skal altså være med!

DEKORLISTENE JEG BRUKER ER DISSE

ROSETT 1 JEG HAR ER DENNE

ROSETT 2 JEG HAR ER DENNE

Så det var litt oppussingssnakk fra meg, jeg måtte dele litt høyoppløselige bilder her inne for å få frem detaljene skikkelig, GURI meg så fint assa. Planen er egentlig å ha noen bilder inni hver “ramme”, men akkurat nå ble jeg så fornøyd at jeg nesten syntes det er dekor nok i seg selv med listene. Vi får se! Ha en fin mandag alle!

4 kommentarer
    1. Elsker at du fortsatt blogger!
      Så fin leilighet!! kan vi få se mer bilder av den nye hylla di? 😀 enda mer interiør!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg