SURF DAY

På onsdag fikk vi beskjed om å ta på oss noe chill og sette oss i bilen, før vi kjørte nesten to timer til en plass. Bare bilturen i seg selv var jo helt nydelig, som vi sa flere ganger glemte vi nesten at vi faktisk var på vei til noe, haha! Da vi kom frem viste det seg at vi skulle på…..

Surfing!!!! Jeg har hatt lyst til å surfe i Norge leeeeeenge, så nok en gang HOPPET jeg bokstavelig talt av glede da jeg skjønte at vi skulle surfe. Omgivelsene var i tillegg helt nyyyydelige, så det kunne faktisk ikke blitt bedre.  

Jeg har bare surfet med våtdrakt èn gang før, men denne gangen var det både med sko og hatt hahaha! Var jo helt genialt da det bare var 10 grader i vannet. Merket derimot at det ble litt tyngre da den fylte seg med vann, for guri jeg var sliten til slutt! Men det er en så deilig sliten, litt som når man har vært i slalombakken en hel dag ok takk for meg

 

Jeg frykter at jeg kommer til å gjenta meg selv masse denne turen, men herregud for en dag! På kvelden var det tid for middag og bursdagsfeiring av Rebekka, så da var det bare å glamme seg opp. Da ble det treretters med nydelig drikke ved, og herregud for en gøyal kveld det ble! Anbefaler å stikke innom Børsen spiseri om man er i Svolvær 

4 kommentarer
    1. det ser helt nydelig ut!! jeg har et spørsmål til deg angående dette, fordi jeg har veldig lyst til å prøve å surfe selv! jeg bruker kontaktlinser, og det vet jeg at du også gjør. hvordan løser du dette med surfing? jeg kan fort miste linsene bare jeg får litt vann i ansiktet når jeg dusjer, og ser for meg at dette problemet blir enda større når det sikkert er snakk om å falle mye i vannet – spesielt for meg som aldri har surfet før. bruker du svømmebriller? eller har du noen andre gode tips? på forhånd tusen takk <3

      1. til meg er det ikke et problem! hvis du mister linsene når du får vann i ansiktet i dusjen ville jeg absoultt sjekket ut noen nye linser!! jeg har hatt det problemet før at bare om det blåste litt kunne linsene mine falle ut, og brukte laaang tid på å finne et par linser som satt perfekt på øyet mitt <3 jeg har surfet med dykkemaske tho, men det var ikke pga linsene, det var pga at jeg ikke er så glad i å få vann i nesa haha<3 så ingen stress å surfe med det på, det ser bare lol ut haha!!

        ellers var det kanskje litttt forskjell mtp vann i øynene på hvor jeg har surfet, feks i sri lanka husker jeg det svidde litt mer da vannet var syyykt salt der! mens nå i norge var det ingen problem <3

    2. Herreguuud for en drømmetur!!! Goals å ha en sånn vennegjeng å reise på tur med, og ikke minst at noen arrangerer det hele!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg