SVAR PÅ SPØRSMÅL: RANDOM

A N N O N S E L E N K E R   B L I V A K K E R

Hvordan trives du i eget selskap?

JÆVLIG godt, haha. Jeg elsker å være kun meg, og kan være det i strekk i flere dager. Da jobber jeg best, er mest kreativ og mest produktiv. Det eneste er at jeg blir veldig i mine egne tanker, og det kan gå litt utover psyken om jeg er for lenge alene, haha. Dere vet den der: “laying in bed having anxiety over scenarios that will never happen” = MEG

 

Drømmedestinasjon?

Tokyo, Cuba, Skotland/Irland og Bahamas er de jeg kommer på akkurat nå! 

 

Har du noen reiseplaner for i år?

Bare èn foreløpig, jeg skal til Montenegro i sommer! I år tenkte jeg å roe ned reisingen litt, jeg reiste alt og alt for mye i fjor. Det var supergøy og ga meg helt fantastiske minner, men det er viiiirkelig ikke bra å fly så mye rundt. Så litt mindre reising i år, men jeg skal nok på en aldri så liten surfereise i løpet av året håper jeg <3 Men ingenting annet planlagt enda nei!

Hva gjør du for å snu en dårlig dag til å bli bedre?

Embracer den ræva dagen. Jeg orker faktisk ikke å prøve å snu dagen, jeg er som sagt veldig pessimist på enkelte ting, så om dagen først er dårlig godtar jeg bare det og lar den rulle og gå. Det kommer en dag i morgen! For min del blir dagen bare enda dårligere om jeg prøver å snu den – skal jeg lage noe digg mat blir det helt jævlig nasty, skal jeg prøve å ta noen fine bilder ser jeg helt jævlig støgg ut. Og det hjelper jo ikke akkurat på, haha. 

 

Tips og råd til å få gode rutiner ift. skole?

Dette er sååååå individuelt, så her er det vanskelig å komme med generelle tips. For meg funker det å være i flest mulig forelesninger, og starte å lese intensivt en uke før eksamen. For andre funker det bedre å lese trutt og jevnt hele året, og for noen passer det best å ikke være i noen forelesninger. Men et tips er å ikke undervurdere pensum – det er veldig lurt å ha en viss aning på vanskelighetsgrad og mengde i faget. Det får jeg ved å være i alle forelesninger, og vet derfor hvor lista er lagt når jeg skal begynne å lese. 

 

Jeg lurer på hva du tenker om debatten som har vært de siste ukene der Tusvik og Tønnes podcast har fått kjørt seg. Bør podcaster følge samme reglene som journalister? Finnes det grenser for hva komikere kan si?

Jeg må helt ærlig si jeg ikke har hørt noen av poddene eller lest alt av kronikker om dette, men jeg mener vi trenger powerkvinner som tørr å snakke ut om enkelte tema. Det tørr jeg jo for eksempel ikke selv, så at slike damer baner vei for oss andre – JA! Jeg syntes ikke  podcaster nødvendigvis skal følge akkurat samme regler som journalister, men at de (vi haha) kan følge noen regler er jo helt fair – for eksempel mener jeg at folk som ikke er offentlig ikke skal snakkes om med navn. 

 

Hva er dine beste sminke- og hårprodukter?

Av sminke er jo denne min all time favorittfoundation, og jeg er veldig glad i denne øyenbrynspennen. Elsker også dette settingpudderet, Innen hår anbefaler jeg denne blåshampoen til alle blondiner, den er sterk som faen og the real deal, haha! All time favoritt-tørrshampo er denne, og av selvbruning bruker jeg baaare denne og som skrubb liker jeg godt denne som er ganske hard, men gjør jobben kjapt haha! 

For litt siden skrev du at du og kjæresten skulle begynne å lage middag sammen en gang i uken… og da husker jeg at jeg tenkte “WHAT?! Bare en gang i uken?” haha.
Hahah! Skjønner at du stusser over den. Jeg spiser veldig mye middag hjemme hos familien min, så det er litt av grunnen. Ellers har jeg skole til veldig sent enkelte dager, og er ikke hjemme før 6 tiden. Da har kjæresten akkurat dratt på fotballtrening, så det er mange dager som ikke passer. Og når jeg sa “lage middag sammen”, så snakket jeg egentlig om litt mer spesiell middag – at vi prøver nye retter fra bunnen av. Det hender seg jo at vi lager noe middag enkelte dager, som vi bare smekker sammen. Men når jeg snakket om det du nevner mente jeg litt mer “make a day out of it”, med vin/øl og mat som tar litt tid å lage!

Tar du nye bilder til bloggen hver dag, eller blir det mye gjenbruk? Synes alltid du rekker lyset liksom. Tenker kanskje mest på bilder av deg liksom. Og her vet jeg vel egentlig svaret da når jeg tenker meg om, fordi du skriver ofte under bildene når de er tatt andre dager.

Både og! Det er jo veldig lite throwbacks, men det hender seg at jeg tar bilder til flere innlegg på èn dag. Når jeg først har sminket meg kan jeg slå sammen “dagens outfit”, med “new in” for eksempel. Men jeg liker å holde bildene mest mulig oppdatert, så det er som oftest bilder fra samme dag/dagen før! Og som du sier, så skriver jeg som oftest når bildene er gamle, typ “gårsdagens outfit” eller “throwback til i sommer”, hehe <3 

Hahaha SÅ sjukt random bilder i dette innlegget, men må google meg rundt for å finne illustrasjonsbilder da jeg ikke har noenting på denne maccen som fortsatt ikke er min hahaha 🙁

5 kommentarer
    1. Montenegro er såå fint! har vært der selv. De er ikke så vandt med turisme så engelsken er ikke på topp, men det gjør ikke noe. Annbefaler å dra til Sveti Stefan, Montenegro’s mest kjente strand. Gammlebyen er også veldig fin på kveldstid. Budva eller Becici er 2 flotte steder hvis man skal dra til Montenegro, sistenevnte er mer rolig og ikke like fult av mennesker. Flyplassen er ikke stor og de kjører bagasjen med traktor, noe jeg syntes var koselig haha. Men et suuuper fint sted med lite turisme og det er veldig billig der! Gled deg<3

    2. Du er den chilleste bloggern as. Digger at du bare skriver så chill og dagligdags og gøy. Satt og lo høyt på toget av flausene du og erica fortalte om i skitshowet i går hahaha, dere er funny sammen! Stay cool!!

    3. Elsker bildene dine! Kan du fortelle hvordan du redigerer bildene dine og hvordan filter du bruker på Instagram? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg