SVD-FINALEFEST!

Hei og hååå, og god torsdag alle sammen! Jeg sitter her og har akkurat vært og overlevert den gamle leiligheten min til ny eier -det føles såååå ambivalent! Veldig deilig å slippe å tenke på to boliger, to lån osv, men så trist å “gi fra seg” leiligheten som jeg har vært sååååå glad i og kost meg såååå mye i. Men men, da var det gjort

Tenkte å vise litt bilder fra mobilen fra helgen, da var det jo duket for Skal Vi Danse-finale! Allerede etter forrige SVD-fest bestemte jeg og Erica oss for at vi måtte jo ha en finalefest også, så da var det min tur til å hoste denne gangen. Så da var det bare å fyke i vei og kjøpe discokule, sukkerspinn og glitterantrekk, så var alt klart for fest!

Milla var også med på fest så klart 

Det ble en veldig gøy kveld som faktisk endte i en liten helaften her hjemme, så en mini-innflytningsfest der altså.

I dag skal jeg *forhåpentligvis* trene, spise middag med familien og pakke. I morgen reiser jeg til Oslo for å ha en weekend med jentene, så det blir veldig koselig. Må prøøøve å få gjort litt her hjemme også før jeg drar – det begynner sakte men sikkert å bli mer og mer som hjemme her. Dere som følger meg på Instagram så kanskje at tirsdagen gikk til skruing av 900 IKEA skap, så nå er jaggu garderoben oppe og nikker også. Det var digg, å slippe å leve ut av esker noe mer! Men jeg er enda øm og har massemasse sår og kutt på hendene, så en helg med fri blir bra, haha.

Ha en fin torsdag videre! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg