SWEATER WEATHER

A N N O N S E   N E L L Y ,   N A – K D

 

D I S S E   M O D E L L E N E   E R  T I L B A K E   I  H V I T   O G   S V A R T !

 

Herre min juledag, dette må være oppdateringen fra meg dette året hvor jeg er mest forvirret, haha. Det føles ut som jeg typ drømmer akkurat nå. Jeg sov 2 timer i natt, før jeg heiv meg på nattbussen mot flyplassen. Jeg er nemlig reist på ferie med familien i en uke, noe som er SÅ. SJUKT. bra timing. Herregud for et vær det var (typ hele Norge??) før jeg dro. Jeg innså virkelig at høsten var der for fullt, og at jeg kunne åpne ullgenser-skuffa igjen, samt bruke kåpene mine. Litt ambivalent akkurat det, da det tar litt tid å venne seg på kulden, men samtidig er det ingen mote jeg syntes er finere enn høstmote. Siden jeg er mega out-of-it akkurat i dag og mangler søvn (i sta våknet jeg av at jeg dunket hodet driiiithardt i bussvinduet, et evig kjør), så tenkte jeg heller å dele bookmarksene mine med fine ullgensere og kåper.

 

S W E A T E R 

W E A T H E R

 

Selv har jeg jo mer enn nok både av ullgensere og jakker, men har veldig lyst på en litt kortere høstjakke, typ som nummer 5 eller 11 på den første kollasjen, hva tror dere? I tillegg har jeg lyst på en superlang en, som 4 og 10 på kollasj nummer 2. Og til dere som har spurt om den rutete kåpen min fra helgen er det den samme som nummer 8, bare at den er utsolgt at the moment i ruter…

 

HUSK KODEN ANNAIS15 FOR

15% OFF HELE NA-KD!

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER

6. HER  7. HER 8. HER 9.HER 10. HER 

 

Håper dere kan tilgi meg for en litt kjedelig og overfladisk oppdatering men jeg er sliiiten og fjern som dere kanskje har skjønt da jeg har sytet over det i hele blogginnlegget, haha. Vi oppdateres i morgen babes!!!

6 kommentarer
    1. Elsker stilen din, så mye inspo til oss lang-benede jenter 😀

      Lurte på hvor er den svarte jakken din på det lack-bukse bildet er fra?

      Carolina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg