SYDENFEST

H E L G E N S   O U T F I T :

Kanskje den minst kledelige outfiten jeg noen gang har hatt på meg, haha! Dere ser forhåpentligvis hva jeg har kledd meg ut som? Turist! I helgen var det duket for en aldri så liten hagefest, med temafest: syden! Det var et tema vi hadde planlagt før sommeren, og det viste seg å by på mange ulike antrekk, da man kan kle seg ut som alt man forbinder med syden. Det var både hula-hula, badevakter, badefolk, hawaiiskjorter og turister. Selv tok jeg pappas shorts, en stor og formløs tshirt, noen gamle kart i baklomma, og en gammel sydvest jeg fant i skapet – det eneste jeg måtte kjøpe var noen fornuftige sandaler som jeg fant til 50,- på H&M. Så et billig kostyme der altså!

Ellers, for dere har hørt den nyeste podepisoden, brukte vi jo hele onsdag på å snekre, male og pynte en egen tiki-bar! Vi hentet paller fra en butikk (spurte først så klart), kjøpte spiker og en god sag, og hamret i vei. Det var så innmari gøy, og ikke mindre koselig når vi var flere sammen om det i steikende sol.

 

B I L D E D R Y S S 

Se så bra den ble!!!

 

   

I dag har vært en veldig, veldig lang dag, med både første ordentlige skoledag, soling og båttur ute på fjorden. Jeg kom ikke inn døra før nå, så nå skal jeg svare på noen mailer før jeg skal gjøre meg klar til morgendagens forelesning. Håper alle har hatt en grei start på både uka og hverdagen, er vel flere enn meg sommerferien var over for i dag!

7 kommentarer
    1. Så gøy! 😀 Haha, dere er så kreative! Love it! 😀 Og jeg digget den siste pod episoden! As always! Yeeei! Klem! <3

    2. Hei, Anna <3 Sinnsykt stilig outfit!!!:) Boom asså!

      Jeg så det var fler som spurte om det. Hvilken telefon har du kjøpt deg? Hvis du går på INNSTILLINGER – GENERELT – OM står står det 3. øverst. Klarer ikke å se om du har den vanlige Pro eller Pro Max. Lurer på å kjøpe meg ny iPhone selv…

      Hvilken farge har du? Svart eller Midnattsgrønn? Vanskelig å se det også..

      Ha en fin dag, frøken! 🙂

      Klem Vero

    3. Helt rå bar!! Og vil bare si- de siste poddene har vært veldig bra! En ting er at dere har snev av «intern humor» – men ingenting som utenforstående ikke forstår. Ler godt jeg 😄 gleder meg til videre podds

      1. åååå det er veldig fin tilbakemelding å høre, vanskelig å vite slike ting når man er to venner som podder sammen <3 tusen tusen takk! <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg