SYK, KINO, BLING OG KNOT

ANNONSELENKER EDBLAD

Hei og happy hump day da dere! Jeg sitter enda syk her hjemme, og i morgen er det akkurat en uke. Men jeg kjenner jeg begynner å bli bedre og dette må faktisk bli den siste dagen som syk, for i morgen har jeg maaasse planer haha. Får håpe det stresser kroppen til å fungere litt raskere og bedre !!! Hehe nå skjer garra det motsatte

I går kveld var jeg ute og spiste, etterfulgt av kino med venna! Vi så Babylon – den hadde jeg gledet meg såååånn til å se, og jeg gir den terningkast … 4? 5? Den var for all del bra, men aaaaalt for lang og med noen scener som var litt for lange og noen som var unødvendige spør du meiiiii. MÅ alle nye filmer som lages vare 3 timer eller hva er that is too long

Uansett – jeg har vært ute og knotet med speilrefleksen i dag og wow hahahaha. Det er bra jeg gir så faen her inne – jeg tenker heller litt skravvel og ymse bilder enn ingen blogging i det hele tatt. Å ta nærbilder av ting så nære på kroppen som smykker funket dårlig med speilrefleksen, men jeg var jaggu fast bestemt på at det skulle være speilrefleksbilder uansett. Men jeg tenkte å vise dere litt nytt tilbehør jeg har fått meg!!

RING EDBLAD, HER

Denne ringen minner meg sånn om Erica haha!! Er den ikke fiiin? Veldig fin “basicring”, selv om den er veldig lite basic. Men den er ikke for chunky eller for “gærn”, som gjør at man kan ha den på hele tiden om man vil. Elsker!

ARMBÅND EDBLAD, HER

Ogsååå dette armbåndet da, herreguri så søtt. Dere vet jo meg og tynne små gullarmbånd – jeg går jo med to stk fast hele døgnet. Da jeg så dette med hjerte måtte jeg ha det – veldig delikat men også veldig cute. Valentines armbånd!!

Det var dagens lille random oppdatering fra meg! Har ikke så alt for mye å komme med om dagen som dere skjønner, haha. Håper alle får en nydelig onsdag videre, så blogges vi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg