TAKK TIL DEG ANNA

A N N O N S E :   A D L I N K S   N E L L Y  

Er ikke ofte omgivelsene gjenspeiles i ræva si

 

K Å P E   I V Y R E V E L ,    H E R

G E N S E R   Z A R A 

B U K S E   H U S K E R   I K K E ,   L I K N E N D E    H E R

 

Gårsdagens outfit! ELSKER elsker elsker svart på svart. Til antrekket hadde jeg så klart mine go to vintersko – disse<3 En liten ekstra piff med vinyltights – jeg var litt lei av det en stund, men nå har jeg fått sansen for det igjen!  Jeg kunne faktisk ikke gjort et bedre buksevalg i går, da det var typ snøstorm da jeg gikk til skolen. Den fungerer jo seriøst som utebukse, alt bare flyr rett av, haha. Vinyltightsen skal jeg ta på meg i bakken når jeg står snowboard! Åååhhh shit se for dere så glatt når man tryner (throwback til da jeg sklei ned en jernsklie som var våt av regn, i skinnskjørt etter byen – jeg FLØY seriøst over sandkassa og rett på asfalten og slo meg forderva fordi jeg fikk så jævlig med fart). Ok takk til deg Anna 

Når jeg så over bildene i dette innlegget fikk jeg faktisk en liten oppvåkning. Hvor sykt seriøs, mystisk og “babe” jeg ser ut – når jeg i virkeligheten virkelig ikke er sånn. Eller ser sånn ut. Det er snedige greier ass, hvordan man EASY får den sexy looken foran et kamera, men i virkeligheten henger tenna på tørk og jeg er full av ansiktsuttrykk. Internett dere!! Don’t believe it!!

I dag har jeg fri, og nå skal jeg jobbe. God helg <3

9 kommentarer
    1. Testet marilyn-hårkuren og syntes faktisk den funket bra!! Eneste er at den er litt dyr i forhold til hvor mye jeg må bruke i mitt lange hår. Hvor mye pleier du å bruke av boksen per gang ?

      1. ja, den er ganske dyr i forhold til hvor mange behandlinger man får… èn boks varer vel kanskje 3-4 ganger? men så bruker jeg den ikke hver gang jeg dusjer da, bare en sjelden gang<3

    2. Kommenterer aldri blogger, men må bare si at jeg elsker hvor ekte du er. Eneste bloggeren som virkelig får folk til å føle seg bra, og ikke bare viser frem et perfekt liv uten skolestress eller later som man alltid ser like perfekt ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg