TAPASTIRSDAG

Hei alle sammen, da var vi halvveis i uka!! Jippi!! Haha. Jeg fikk skikkelig helgefølelse allerede i går, da var det tapas med venninner fra da jeg gikk på BI. Vi stilte alle med to retter hver, noe som er et så kjekt konsept. Jeg hadde hatt skole hele dagen, så da var det bare å kjappe seg å handle inn en flaske hvitvin blåskjell og litt asparges – så ble det hvitvinsdampede blåskjell og grillede asparges fra min side. Ellers var det også baconsnurrede dadler, pastasalat, foccacia og lakseruller – nesten som å være på tapasresturant vett. Det er så deilig å gjøre slike ting midt i uka, da har man noe å se frem til samt at uka går litt fortere

 

Nå skal jeg sende noen siste mailer, før jeg skal slappe av litt i sofffan før det blir boksetrening og kveldsmat i kveld. Ha en fiin onsdag videre

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg