TETT I PAPPEN

Heiii og god 1. desember alle sammen! Det virker som stooore deler av landet har fått skikkelig 1.desember-vær også? Det er det i hvert fall her nå, og i dag har det snødd lett hele dagen. Sånn snøing at det er behagelig, ikke sånn som slår deg i øynene og fyller opp hetta, liksom. Det var dagens værrapport fra meg hade

Jeg trooor faktisk ikke jeg har fortalt det, men jeg er syk om dagen! Jeg har vært syk i over en uke nå, med en aldri så liten forkjølelse. Så det har vært en goood del testing oppi nassanj, og dagene denne uken har stort sett bestått av snyting og soving. First off: herregud som jeg nyser av å teste meg i nesa. Jeg tror jeg talte tjue nys på èn COVID-test, jeg. Er det flere som reagerer sånn? Hahha. Nå begynner i hvert fall forkjølelsen å gi seg, jeg er bare litt tett i pappen og hører ikke en skit. Sånn fly-dotter i ørene ish, så når jeg blaster julemusikk her hjemme nå så er det virkelig blasting. Jeg må jo høre den nydelige julemusikken så da er volumet sikkert dobbelt så høyt som det er til vanlig, hahaha. Meeen ja det jeg egentlig skulle si var at i dag fikk jeg meg endelig en tur ut for å gjøre ærender og trene, etter å ha ligget hjemme tre dager på rad nå. Det er så utrolig kjedelig å være syk, og jeg gleeeeder meg til det gir seg helt. Jeg hadde faktisk tenkt å droppe bloggingen i dag også, som i går, fordi jeg rett og slett ikke har noe spennende å hverken vise eller fortelle. Men her er vi jaggu meg!!! Og for 3 minutter siden tok jeg bilder av…..

Denne søte julekalenderen kjæresten har laget til meg

Og denne fiine julekalenderen jeg har fått av The Body Shop (annonse/gave)

Akkurat nå (sett bort fra at _akkurat_ nå sitter jeg og blogger) driver jeg og pakker inn julegaver og synger noe jææævlig med på den sykt høye julemusikken min

Bildet til høyre tok jeg i morges – et dyyyskittent hår, men hallais så mye volum??? Hahhaa jeg vasker jo vanligvis håret bare èn gang i uka, men denne uken har jeg brukt de Kerastase-ampullene hver dag + litt tørrshampo her og der, så det var litt too much forskjellig produkt oppi det kråkereiret der at the moment. Og ja: jeg har dusjet håret i dag en stooor dag med andre ord så i dag er vi tilbake til det vanlig flate håret mitt

Nå skal jeg begynne å runde av her, håper alle får en fin onsdag videre! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg