THAT WILL DO THE TRICK

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Hvor typisk er det ikke at speilrefleksen min har streiket? Nå er det jo egentlig flaks med tanke på at jeg er på ferie og ikke har noe særlig jeg  få gjort og tatt bilde av, men det er så surt. Minnekortet får ikke kontakt med kameraet, så da blir det mobilbilder helt til jeg er hjemme igjen. Eventuelt til det på mirakuløst vis har blitt fikset av seg selv, slik det faktisk har blitt de to siste gangene det samme har skjedd. Det eneste problemet er at det skjer hver gang jeg står og skal vise reperatøren hva problemet er – DA virker kameraet. Så kanskje jeg burde oppsøke en reperatør i Kristiansand, og that will do the trick? Aldri glemme da jeg trodde maccen var ødelagt og skulle vise det til Eplehusmannen i Kristiansand, og da funket alt som vanlig og nå har jeg snakket meg vekk takk for meg

I dag har vært en nydelig dag, og da jeg så opp fra boka og solmadrassen ser jeg rett på to svaner. Det er egentlig ganske vanlig at de henger rundt hytta vår her på Sørlandet, men jeg blir like amazed hver gang. For noen nydelige skapninger, også så tilsynelatende fredfulle (de kan faaaanken meg klikke greit og ass). Også at de alltid er i par (og lever ensom resten av livet om de mister partneren??), relationship goals! Nå skal jeg ut å grille litt pølse og burger, vi får snakkes i morgen <3

Og til dere som har spurt om bikinien jeg har på meg på Instagram-storien min, så er det denne overdelen og denne underdelen! Trooor kanskje jeg har anbefalt den her på bloggen før, men det er min go-to solebikini, så den må jeg ha i sort også, hehe 🙂

8 kommentarer
    1. Hola Anna! Bare sånn for å starte positivt: du er ca den eneste bloggen jeg leser lenger, nå har jeg bikket 25 og synes å lese blogger er kjedelig. Men ikke din, si! Meeen et lite problem jeg alltid har hatt (men har ikke gadda å lage noe styr, hahaha) er at bildene bruker en eeevighet på å laste inn. Bare på din blogg det skjer, men det skjer dog ikke hvis jeg leser den på mobil. Har du hørt dette fra flere? Eller er det min mac som er lol, må bare sjekke haha

      Lots of love <3

      1. herreguud tusen hjertelig takk, det blir jeg glad for å høre <3

        du er faktisk ikke den eneste som har sagt det nei!! for en stund siden var det veeeeldig mange som klaget på treg bildelasting, men trodde det hadde blitt bedre 😮 jeg liker å ha bildene mine i høyeste oppløsning mulig her på wordpress da de ser mye bedre ut da, haha… <3

        1. Haha, ja men det skjønner jeg veldig godt! Men da vet jeg i hvert fall at det ikke bare er min mac som er loco. Jeg lar bare bloggen stå oppe en stund jeg, så er alle bildene lastet inn til jeg skal lese, hahah <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg