THE AFTERMATH AV OUTFITBILDER

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

T S H I R T   H E R 

B U K S E   H E R

S K O   H E R

S M Y K K E  S T I N E  A

S M Y K K E  D A R K 

 

Dagens outfit! Blazeren er driiiiiitgammel, med et merke bak som jeg aldri har sett før, haha! Jeg har et litt blandet forhold til det å kle på meg og sminke meg om dagen – jeg begynner å savne det veldig, å føle meg fin og “normal” litt oftere, samt ta bilder til bloggen av antrekk og så videre. Samtidig har jo 2020 og 2021 bestått av 80% sminkefri dager, så jeg merker også at det å sminke seg blir et slags… stress, haha. Det å ha på seg ordentlige klær hver eneste dag, i likhet med masse annet, blir noe jeg må venne meg til igjen når ting blir som normalt, haha.

Bildene over tok jeg da jeg kom inn døra etter å vasset rundt i søle og snø – men måtte så klart inn å ta outfitbilder med skoene på, fordi jeg syntes de er så kule, haha. Så dere kan jo se the aftermath av det:

Derav hvorfor jeg har vasket leiligheten i dag lol

Når jeg skriver dette merker jeg hvor utrolig off hodet mitt er??? Oppe i nøtta står det helt stille. Dagen i dag har gått til å gjøre litt ærend, trene, vaske leiligheten og jobbe. Det var virkelig deilig å ha forelesningsfri i dag – av en eller annen merkelig grunn tror jeg det er fredag?!

Nå skal jeg bestille meg noen bilder til leiligheten, se noen mattefilmer (jippi:D) og slappe av resten av kvelden. Forresten, vet noen om man kan få halsbrann / sure oppstøt av å drikke jævlig mye brus?? Hilsen ei som lå oppe i to timer i natt fordi sure oppstøt hindret søvnen lol (og som drikker veldig mye brus om dagen) :/

8 kommentarer
    1. Haha, litt søl kan det bli 😉 Har selv sett på de bootsene. Jeg syns de så for vide ut til slanke legger, haha, men ser ikke sånn ut på deg. Har du gjort noe triks? Eller er de ikke så vide som de ser ut på nettsiden? <3

      1. du jeg tenkte akkkurat det samme da jeg så de inne på nelly! det var da frisøren min hadde de på seg og anbefalte de at jeg kjøpte de, for de er mye finere i virkeligheten <3 forfra er de helt perf, men fra siden er de jo ikke helt "inntill" leggen, men sitter likevel fint syntes jeg <3

    2. Så fine boots og blazer 😍 Vil bare slenge igjen en kommentar om hvor rå jeg syns du er, haha – Har fulgt bloggen din siden 8. klasse på ungdomsskolen, og nå sitter jeg fremdeles her i en alder av 25 år 🤯 Blir fortsatt like inspirert av både hverdagsinnlegg, outfits og ikke minst tipsene dine! Det er rett og slett en glede å klikke seg inn her <3 Og så må jeg bare si at jeg ser frem til neste podd-episode, det er så utrolig skøy og å høre på deg og Erica 💞

    3. Hei! Ville bare ønske deg en fin torsdag. Har lest bloggen din i mange år, og det er så fint å klikke seg inn på bloggen din!😍 Det er alltid en god stemning her🙌🏼

    4. Så fint antrekk! <3

      Ja, jeg tror også man kan få halsbrann av å drikke for mye brus, jeg sliter ofte med halsbrann og har prøvd å kutte ut kaffe og sterk mat, men kan hende det er brusen jeg må kutte ut, noe som sitter langt inne, haha!

      1. tusen takk! <3 ja jeg roet kraftig ned på brusen i noen dager, og da sleit jeg ikke med halsbrann! men kan jo være tilfeldig også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg