THE PERFECT WEEK

Hei og goood mandag alle sammen! For første gang i 2022 føler jeg endelig at jeg har en normal dag. Så langt i året har det vært karantener, strekk i rumpa, jeg har vært værfast, og alt mulig annet rart som har gjort at ingen uke har startet som vanlig, haha. Men i dag føler jeg meg både uthvilt på tross av en tidlig morgen, og det er nok etter lørdag da jeg la meg klokken halv ti på kvelden, og våknet 08.30. Det samme-ish skjedde i dag, og WOW så utrolig digg haha. Turen til dyrlegen var bare en rutinesjekk og alt gikk bra, og siden det har jeg gjort regnskap. Så nå skal jeg snart komme meg over på noe litt gøyere jobb, blandt annet å blogge

Jeg tenkte å starte med å vise litt bilder fra torsdag! Da hadde Ingrid bursdag, så da møttes vi som hadde mulighet til en aldri så liten bytur etterfulgt av deilig brunch. Å dra på bytur midt på lyse dagen på en torsdag gjorde at det føltes veldig lørdag ut, noe som gjorde at helga føltes enoooormt lang haha. Deilig!!!

KÅPE NA-KD

BUKSE NELLY

GENSER BIK BOK

 

 

Som jeg nevnte på fredag var jo nesten hele forrige uke en eneste stor helg, og det var så utrolig hyggelig! Virkelig the perfect week, haha. Meeen kjenner jeg er glad for at ikke hver uke er slik, og det føles helt nyyyydelig å være tilbake i rutiner og ikke minst å sjekke av alle “to do’s” som har hopet seg opp.

Vi blogges igjen i morgen, ha en nydelig mandag

 

3 kommentarer
    1. ååå kan ikke få sagt nok hvor GLAD jeg blir når jeg ser det er nytt innlegg på bloggen!! Du er heelt rå, og gir meg alltid en god følelse <333 annais for alltid og lengre takk for meg

      1. ååååå herregud så KOSELIG å høre hahhaa!!!! elsker å høre at dere er her inne og ikke minst at dere liker det dere leser hahah <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg