TID FOR SØRLANDET

Hei fra sørlandet! Hit kom jeg for noen dager siden, og har bare nytt siden det. Dere som har lest bloggen min en god stund husker sikkert at dette er en ganske gammel hytte uten innlagt vann, så nå er det tid for noen dager/uker med litt andre kår enn man er vandt til. Men som alltid er liksom det litt av sjarmen med å være her – å se at man klarer seg litt uten! I slutten av uken derimot tror jeg jeg blir nødt å koke opp litt varmt vann og ta meg en utendørs “dusj” i bakgården, noe som er en aldri så liten aktivitet i seg selv, haha.

I dag har det vært overskyet, som nøye planlagt ble lagt som “jobbdag” for meg. Dagene med sol må nytes, så i går lå jeg langflat ut og solte meg, leste bok, spiste digg mat og halvsov. I dag har mesteparten av dagen gått til jobb, samt en liten halvtime med yoga i bakgården. JEPP dere hørte meg – og vet dere, jeg reiste faktisk ned hit med en yogamatte i bagasjen!!!!! Jeg har nemlig tenkt å bruke tiden her på å gjøre enda mer yoga, prøve litt andre ting som meditasjon osv, så det blir veldig spennende å se hvordan går.

Litt random bilder fra både i dag og i går

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg