TING JEG ØNSKER MEG

ANNONSELENKER ROYAL DESIGN, ELLOS, NORDIC NEST

Hahah for en precious overskrift, gir meg veldig blogg for 15 år siden-viben. Men jeg er litt i blogg-mooden om dagen, så da deler jeg bare alt jeg tenker på om dagen, så tenkte å dele litt av ønskelisten min at the moment, da innen hjem. Grill og vinskap er jo også noe som står på listen over ting vi skal ha oss etter hvert, men her er litt mer interiør og fine greier!

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

Gangen er ikke helt ferdig da det mangler et speil, så der er faktisk planen å ha speilet (nr. 8) med lys i! Det er SÅ FINT. Jeg har sett etter et slikt speil med mulighet for lys i leeenge, så da jeg så at dette kom inn ble jeg forelsket. Men vi må ha mulighet for oppbevaring av nøkler etc, så da tenkte jeg å kjøpe pidestallen (nr.1) og ha ved siden av, med en skål i “hånda”? Tror dere det blir for mye hvitt og crazy, eller nice? Hvis det blir for freakshow sammen så tenker jeg å kjøpe en pidestall i lys eik heller og ha ved siden av.

Ellers står muggen på nr.3 på innkjøpslisten, da jeg må ha meg en mugge til å steame melk til kaffen min i, og da er jo denne perfekt. Ellers noen fine lamper, vaser, og teppe – jeg mangler jo enda et stort nok teppe til å ha under sofaen her på stua, så det og er på ønskelisten.

HA EN FIN TIRSDAG

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg