TIPS TIL JULESTEMNING

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

Om det er noen som sliter med julestemning kan jeg komme med et veldig bra tips: dra på julemarked, om det finnes der du bor! Helt tilfeldig havnet jeg på julemarkedet her i byen, og det var så hyggelig. Jeg vandret rundt helt alene og så meg rundt, shoppet verdens beste trøffelpølser, og fikk lyst til å bare sette meg ned å drikke kakao, haha. Så ja, i går var jeg en tur i byen med mamma først, før jeg endte opp alene. Jeg ble ferdig med så og si alle julegaver, som var sjuuuukt deilig. Og dette ble et veldig dårlig blogginnlegg hører jeg

Jeg har snudd døgnet også, helt ufrivillig. I går våknet jeg halv to og hadde sovet i nesten 13 timer. Sovet over alarmer, sovet over alt som het fornuft. Jeg gikk derfor egentlig og var FML også store deler av dagen – da klokka var 9 på kvelden trodde jeg den var 4-5 ish. Hater å stå opp midt på dagen, og føler meg utrolig ubrukelig etterpå. Men men, sånn er det noen dager! N Å   S K A L   J E G   P Å    S I R K E L T R E N I N G   M E D   E M I L I E ,   H Å P E R   D E R E   F Å R   E N   F I N   D A G !

J A K K E N   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R

Hahaha meg med et veldig keitete smil *usikker*

2 kommentarer
    1. Herregud, hadde glemt hvor utrolig bra bloggen din er. Er egentlig ikke en typisk blogg-leser, men dropper innom noen blogger her og der. Du er så flink til å lage innholdsrike og gjennomførte innlegg med tips til antrekk, gavetips, interiør, salg osv., får masse inspirasjon! Setter også pris på at du er en av få bloggere som i tillegg skriver om skole og eksamensstress som man kan relatere seg veldig til!

      Fortsett den gode jobben <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg