TO DAGER I ROMA!

Halloooo alle sammen! Håper dagen deres er fin så langt – jeg har akkurat måttet flytte meg fra sofaen til stuebordet, da solen skinte så hardt inn at jeg ikke så pc skjermen. Så sånn sett har jeg en SUPER dag i dag, da jeg dro på trening måtte jeg ha på solbriller fordi sola skinte sånn. Det er altså heeelt villt hvor påvirket jeg blir av været, haha!

Jeg tenkte egentlig å stikke innom å blogge litt om forrige uke da jeg var i Roma! Det var jo en ganske spontan tur, hvor jeg var fremme i 24-tiden på tirsdag kveld, og reiste hjem igjen fredag morgen, så ikke mer enn to hele dager hadde vi der. Men vi bestemte oss for å få max ut av de to dagene, og det fikk vi virkelig! Heldigvis hadde både jeg og Lena vært i Roma før, så da “slapp” vi å ta runden med alle tingene man bør få med seg i Roma, som gjorde at vi fikk utnyttet de to dagene enda litt bedre. Bildedryss let’s go !!!:

Overraskende hvor misfornøyd jeg ser på denne pastaen?? For den var SYKT god, det samme var pizzaen! Til alle som spør om Roma guide så blir det nok ikke noe av det tror jeg, da vi spiste på sykt random resturanter hver eneste dag, vi gikk bare til vi fant plasser vi syntes var hyggelige og så ut som gjestene spiste god mat på haha. Så husker ingen av navnene!!!

Litt av den gode maten vi spiste, hotellet vårt (jepp, det var et gammelt palass omgjort til et hotell, HELT fantastisk og HELT sykt skummelt) oooogså ble det litt Bellinis på damene.

Balkongen vår på hotellet var virkelig en DRØM

Trastevere er det fiiineste strøket i Roma syntes jeg

Enda mer balkong hehe  

En liten tur innom Pantheon

På onsdag hadde vi en full dag! Vi spiste deilig frokost, før vi gikk litt rundt og så på byen, før vi tok oss en lunsj med drinker og nydelig mat. Vi ble sittende på et torg i flere timer å skravle og le, helt til det ble mørkt hahaha. Da var det å bevege seg hjem, skifte om, før vi dro videre ut for å møte noen venninner som var i Roma, før vi dro på Speakeasy bar!

Hvor vi fikk disse drinkene! Servert i tåteflaske, reagensrør, blodpose (?) og i et spiky drinkglass. VELDIG kul presentasjon men fyyyy søren de var fæle. Jeg er ikke særlig glad i sprit, og denne baren serverte kun sprit. Ikke øl, vin, bobler eller noe annet enn sprit, haha.

Avslutter med: enda mer veranda hehe

Nå skal jeg sette meg ned å prøve å få redigert en aldri så liten reel fra Roma også, den kommer forhåpentligvis på Instagram i løpet av uken. I kveld blir det bare å lage diiigg middag, se på seri og chille med kjæresten. Ha en fin tirsdag alle sammen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg