TODAGERS

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   N A – K D ,   D W 

T O P P    H E R

B U K S E    H E R

S K O    H E R

S O L B R I L L E R    H E R

T R E N C H C O A T    H E R

K L O K K E    H E R

A R M B Å N D    H E R

 

Outfit nummer to fra fashion week! Følte meg superkomfortabel og ikke minst kul, om jeg skal si det sjæl! Jeg har blitt heeelt obsessed med boyfriend jeans også, så da denne satt som et skudd, handlet jeg meg en lik variant bare vintage, og i hvitt. København har sååå bra vintageshopping, synd vi bare rakk å dra innom en. Om noen skulle lure heter den Wasteland, og de har sjuuukt bra utvalg av jeans + masse annet bra. Jeg har 3 shortser, en bukse, to jakker, briller + tilbehør derfra og kunne gått der i timesvis, haha. Får lyst til å dra tilbake til Køben ASAP bare for å få sett mer i vintagebutikker, haha!

Akkurat nå prøver jeg å ikke sovne her jeg sitter i sofaen. Jeg har hatt en todagers med festing denne helgen, noe som kjennes på kroppen. Men det var virkelig så gøy begge dagene, da jeg var ute med bare godtfolk, musikken var på TOPP og jeg har heller ikke blitt særlig bakis da jeg tok det litt med ro begge dagene. Men trøtt, det er jeg. Da jeg kom hjem fra en cafètur med kjæresten skulle jeg bare “legge meg nedpå litt for å sjekke mobba”, og sovnet så klart right away i to rolige timer. Så nå må jeg holde meg opptatt med jobb og kanskje litt serie, så jeg ikke sovner enda en gang, haha. Håper alle har hatt en fin helg! <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg