TRAVLE TIDER

A N N O N S E L E N K E   B I K   B O K

Hei og god tirsdag alle sammen! I dag hadde jeg ikke så alt for mye på planen til å starte med, men plutselig ble dagen supertravel. Noe som egentlig er veldig deilig, elsker å ha masse å gjøre (ikke alt for masse tho). I morges hadde jeg et møte med en megler (jepp!!! skal fortelle dere mer senere), før resten av dagen har fløyet forbi til jobb. Dette er jo typ min første “ordentlige” uke tilbake til hverdagen som den skal være siden … april?? Så da er det gøy at man har litt å gjøre

G E N S E R   B I K   B O K ,    H E R

Lol jeg føler jeg må nevne det hver gang jeg har på noe fra Bik Bok (noe som har vært hver dag de siste ukene hahaha), og: koden ANNAIS20 er jo da enda gyldig i noen dager til, rettere sagt ut søndagen som kommer nå, 2e oktober! Legger ved strekkopden som gir rabatt i butikk under her. Så håper jeg alle får en nydelig tirsdag videre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg